£m£li£
Ny medlem
japp...eller om du har färgkoden så skriv in den i "färgpaletten"
F*n, får inte till det Aja, får testa vidare.. Tack så mycket för hjälpen i alla fall!
japp...eller om du har färgkoden så skriv in den i "färgpaletten"
Men jag har använt den där color sampler tool och då blir inte färgen den jag väljer.. Är eyedropper tool det bästa man kommer åt med?
Här får du ett hum om hur det ser ut i alla fall (jag tog en annan bild så ser du mer..)
Hej, jag provar en gång till,,,, jag vill han en väldigt mörk orange eller koppar färg på min hoj tror jag , jag har varit hos en lackerare och titta ut några färger som skulle kunna vara bra men hur förmedlar jag de till dig.
Ett litet försök.. Däremot har jag inte hittat färgerna du vill ha, men jag tror det är någorlunda åt det hållet
jag har tänkt mig ännu mörkare men nu ser man ju lite vart åt det lutar.
tror du man kan få be om en sak till, jag har tänkt ha den svart nertill på kåpan,,,,, en rak linja i höjd med framhjulaxel ungefär.
Jag vet inte om du sätt på tävlingshojar så är det svart och sen har de reklam med vit text sitter på den svarta delen.
Om du hur lust alltså, jag är tacksam så här långt.
Men jag har använt den där color sampler tool och då blir inte färgen den jag väljer.. Är eyedropper tool det bästa man kommer åt med?
Här får du ett hum om hur det ser ut i alla fall (jag tog en annan bild så ser du mer..)
Ser inte Daytona 675 SE ut sådär i orginal (med blåa fälgar)
Är det någon som kan göra denna till en race-hoj
= ta bort lysen, reflexer, skylthållare, backspeglar m m?
Och sen, göra det som är blanksvart till matt, mörk militärgrön?
http://z.about.com/d/motorcycles/1/0/C/8/-/-/08_CBR1000RR_R_BlkGrey.jpg
Ett litet försök (fast typ grått istället för mattsilver ).
Typ såhär..?
Fast det är svårt att få en rät linje med svart på magkåpan.. I och med hålet i kåpan och rr märket som ligger kvar så la jag det så här istället.. (+ En ännu mörkare.)
ja det är jättesvårt att för dig förstå hur jag vill ha det men jag har fått ett hum om hur det kan komma att se ut,,,,,,,,,,, tack
Nu ska ja ta lite priser hos lackerare och hitta just DEN kulören som ingen annan har kommit på.
Tack
Om någon snäll jäkel skulle kunna ändra färgerna lite, allt rött & blått till svart, men behålla dekaler osv. Skulle nämligen vilja se cbrén svart vit
Skulle va riktigt gött om någon kunde färga lite Design är väll ingen stark sida ^^
typ så va?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |