Så någonting då
Vart lite si och så i kanterna men det får duga. Dekalerna vart för pillit så jag hoppade över dom.
Tycker det ser kalas ut med samma färg på fälgarna!
Snabbt! Tackar!
Orkar du göra fälgarna svarta och sen samma guld som dämparna vore de jätteschysst
Sure thing, kommer om några minuter :geek
Nu så
Bakfälgen vart inte jätte skarp men äh det fick duga
Tack Knäpucko men kan tyvärr inte beställa kåpor efter denna bild.
Någon som har mer tid?
Tjabba!
Är inne på att köpa en röd 675 me lite skrapade kåpor, tänkte lacka om eller köpa nya kåpor. Hur blir den i vitt? Funderar på om fälgarna måste byta färg också då.
Vit med svarta dekaler som de här
http://i182.photobucket.com/albums/x27/777moto/Fairing/Triumph/Daytona675/list_daytona675_ah.jpg
Tack på förhand.
Tack Knäpucko men kan tyvärr inte beställa kåpor efter denna bild.
Någon som har mer tid?
Gjorde för skoj skull några egna..(lite att göra när man jobbar natt)
inegn som har något roligt färgprojekt?? Jobbar natt och har tråkigt =/
Kanske nån dekor på denna Blackbird? Hittade bilder på 2 cbr600rr som jag gillar.
Kanske nån med "polis-dekor" då den kommentaren dykt upp nu sen den blev lackad. Kanske något mindre plottrig än den äkta varan.
Grymt!
Hur blir den grå med orginal fälgar eller svarta?
Kanske nån dekor på denna Blackbird? Hittade bilder på 2 cbr600rr som jag gillar.
Kanske nån med "polis-dekor" då den kommentaren dykt upp nu sen den blev lackad. Kanske något mindre plottrig än den äkta varan.
eller kanske nå liknande?
Riktigt läckert! Hade tänkt nåt sådant när jag lackade men det blev lite för tajt med tid... Men det kommer fler vintrar så man har tid o lacka igen
Du är duktig i PS. Orkar du så får du gärna slänga ihop nån mer (om du har så tråkigt på jobbet )
Kanske bör vara bättre grundbilder att jobba med i PS
tack tack..
det var rätt läckert med lite grafik..ska fundera om jag kommer på nå annat..eller om hjärnan är för trött (5e jobbnatten)
Hej hej
Funderar på att sätta lite "stripes" eller något på den förövrigt väldigt blåa hojen. Någon som kan komma på några bra förslag?!
Nån som kan hjälpa mig akut med färg läggning av racehojen.. Hojen ska vara blå och vit..
tack på förhand Gurra
Nån som kan hjälpa mig akut med färg läggning av racehojen.. Hojen ska vara blå och vit..
tack på förhand Gurra
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |