HAHAHa!!
Kan inte bestämma mig, ska man köpa fälgtejp eller inte.. Skulle va nice om någon kunde fixa fälgtejp på han, samma färg som hojjen.
nånting sånt kanske?
(placeringen lite knas såg jag nu)
Kan inte bestämma mig, ska man köpa fälgtejp eller inte.. Skulle va nice om någon kunde fixa fälgtejp på han, samma färg som hojjen.
nånting sånt kanske?
(placeringen lite knas såg jag nu)
Nae det blev bra. Ska man köra på fälgtejp eller inte? kan fan inte bestämma mig
Nae det blev bra. Ska man köra på fälgtejp eller inte? kan fan inte bestämma mig
tjöp, bara att ta bort om du mot all förmodan inte skulle gilla det irl
snyggare utan! är min uppfattning iaf
aa jo..tjöp, bara att ta bort om du mot all förmodan inte skulle gilla det irl
Får se hur det blir Tack för bilden iafsnyggare utan! är min uppfattning iaf
blivit alldeles för dött på denna tråd..ogillas!!
Nån som är duktig (för att det iaf ska lite realistiskt ut) på PS som vill tjäna en slant?
Jag vill att den vänstra bilden ska göras om enligt följande,
- Backspeglar, blinkers/reflexer, regplåt, pass.fotpinnar ska bort.
- Lysen ska försvinna och det ska vara en heltäckande båt (ska likna racekåpor).
- Fotpinnarna ska vara svarta.
- All plast ska vara i denna röda kulör.
- Dom logotyperna som är rosa på den högra bilden ska läggas på det röda, fast i vitt.
Är det nån som är manad & duktig så betalar jag för det. Paint-modeller är inte av intresse.
Nån som är duktig (för att det iaf ska lite realistiskt ut) på PS som vill tjäna en slant?
- Lysen ska försvinna och det ska vara en heltäckande båt (ska likna racekåpor).
- Dom logotyperna som är rosa på den högra bilden ska läggas på det röda, fast i vitt.
Är det nån som är manad & duktig så betalar jag för det. Paint-modeller är inte av intresse.
Kontonummer? anspråk? de behövs inte, slapp lite tenta plugg såRiktigt riktigt bra PM'a kontonummer och anspråk så fixar jag det i helgen!
Någon av er som skulle vilja ta DSL's bild & byta från vita loggor till svarta också? Gärna färga fotpinnarna och byta cutsen mot plast istället.. Röd blir den, men frågan är vilken färg man ska ha på loggorna.. Svart eller vitt?
Dina var ju grymma Larse Jag måste ju fixa kutsen med!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|