grönt äääär skönt!
grymt snyggt stuk du fått till på den. dock helt felt färg. som sagt, grön kommer som standardkulör 2011 samt helsvart.
speglarna ryker iaf imorrn. det är ett som är säkert
grönt äääär skönt!
grymt snyggt stuk du fått till på den. dock helt felt färg. som sagt, grön kommer som standardkulör 2011 samt helsvart.
speglarna ryker iaf imorrn. det är ett som är säkert
märkte först efter att du inte ville ha färgen..är det någon speciell färg du vill ha?
Mikie, Lamborghini Orange is da shit = värsta coolaste kulören 2011 + nästan Sporthojs-färgen...or just choose Pretty in Plain Pink = My_Little_Pony-style!!
jag e öppen för alla förslag, som sagt, dock inte kawagrön, helsvart el orange(vilket jag har)
gärna åt candyhållet. stripes, flammor, motiv. Hit me eller bara maska av o låt en del som är svart vara svart mm.
följ mottot ifrån Iz the Wiz(Style Wars): "Just take my time and be creative"
Hahaa, fii fan va grym den blev JHE!!
Pink my Riiide..yääääh!
ja varför inte kanske dags att visa sin feminina sida lite mer
Micke, va fasen lägg heltäckande dekalfilm på lackdelarna så kan du plocka av det lr byta design när du vill. Ed Hardy Tattoo Design?! http://edhardyshop.com/
någon som skulle vilja göra några förslag på min r6 som skqa bli race hoj
har haft funderingar på blå/vit lr röd/vit/svart men ni får gärna göra förslag i helt andra färger,
vill ha något riktigt snyggt
Tja.
Kan någon hjälpa mig med nåt förslag på lak till hojen. Har funderat på röd med vit längst fram på toppkåpan samt kåpglaset och vit på cutsen bakom rumpstödet. Resten ska då va rött. Eller om någon har nåt annat lättlackat förslag.
Tack /A
någon som skulle vilja göra några förslag på min r6 som skqa bli race hoj
har haft funderingar på blå/vit lr röd/vit/svart men ni får gärna göra förslag i helt andra färger,
vill ha något riktigt snyggt
gjorde en snabbis..tyckte den blå kanske skulle kunna bli nånting, med lite dekaler och sånt.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari