Ponrus_J skrev:2219678Du har ju bild på den kommer de ut
Synd att jag e sketa dålig på göra motiv =/ Jompa e f*n bra på allt så han sitter säkert och pillar nu
MILKY skrev:2219656Skalla bygga en Pepsi ( Kevin Swantz ) Replica av min GSXR 1100 . Men skulle gärna vilja se en försmak om möjligt!
Jompa05 skrev:2219923jag fixade allt förutom michelingubbarna men det vart riktigt snyggt & fan va tid det tog
var först tvungen att göra hela hojen vit och bara det tog 20 minuter...sedan alla dekaler ca 15 minuter men nu är den klar ochh såhär blev det:
MILKY skrev:2219969Strålande!
Faktiskt så gav detta mig en bra bild över hur bygget skulle se ut klart!. Tack för att du över bevisade mig!
Blev fan på gott humör nu asså!
Dregen skrev:2220736Jag tänkte lacka om bakkåpan på min hoj, helst i vitt med blått! Tacksam för alla förslag! (om ni hittar en bättre bild så använd gärna den).
Jompa05 skrev:2221311tog R6ans -06 bakdel och resten som är vitt gjorde jag själv hoppas du tycker det blev bra.. kan göra fler.. kanske i en annan tidpunkt på dygnet?
MVH
/ Jompa
Wargen skrev:2221763Jompa hur får du färger att bli vita och ändå ha kvar skuggorna?
Dregen skrev:2221718Gör gärna fler, med cutsen på´.. Kanske mer vit?? Väldigt Tacksam!
Jompa05 skrev:2222398använder antingen verktyget: Klonstämpel (S) eller så går jag in på kanaler i |fönster| och trycker där så är det bara att trycka på de olika..du kommer förstå sen
VIKMAN skrev:2222859Tackar för alla fina ps bilder ni fixade på min hoj.
Det vinnande förslaget blir nog den blank svarta, helt såld på den nu .
Wargen skrev:2223595kanaler i |fönster|???
Jompa05 skrev:2222398
okej. kan göra några fler..
Jompa05 skrev:2223751
gör så här:
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |