Varför får man inte göra det??? måste ha lite alt........HanneZ skrev:HÖRRÖ DU DÄR! Våga inte ens fundera på att lacka om den där!
Varför får man inte göra det??? måste ha lite alt........HanneZ skrev:HÖRRÖ DU DÄR! Våga inte ens fundera på att lacka om den där!
silverbird skrev:
JiMpA skrev:rensade hela skiten
NiklasL skrev:Var det något sånt här du hade tänkt dig?
NiklasL skrev:Var det något sånt här du hade tänkt dig?
Maverick_ou812 skrev:(Ledsen for texten pa engelska men jag sitter i Spanien med spanskt tangentbord och vet inte hur man hittar aa och o....)
Funkar inte, forklara igen.Zenit skrev:hade engelskt tangentbord innan man kan bli snabb i fingarna av de
å = Alt + 134
ä = Alt + 132
ö = Alt + 148
Richi_rich skrev:Kan du få bort den här äckliga 90- tals färgkombinationen???
Richi_rich skrev:Ja du... Ingen aning egentligen. Bara jag får bort det där blå/lila på hojen så vore jag glad! Kan tänka mig en helt annan färg, eller kombinationen grön/svart som det är på lite nyare ninjor! Men jag är öppen för ALLA förslag! Även de som till synes verkar helt crazy!
Ace.Rider skrev:Hade inget att göra så jag lekte lite med bilden. Är dock ur usel på sånt här men såhär blev det...
Richi_rich skrev:Ja du... Ingen aning egentligen. Bara jag får bort det där blå/lila på hojen så vore jag glad! Kan tänka mig en helt annan färg, eller kombinationen grön/svart som det är på lite nyare ninjor! Men jag är öppen för ALLA förslag! Även de som till synes verkar helt crazy!
NiklasL skrev:Tjaa, vad tycks? kanske är nån miss nånstans som jag inte sett.
Det ser åtminståne bra ut på den lilla bilden
sirSmokealot skrev:nån som kan photoshoppa min hoj i mattsvart runt om???
en sådan bild vill jag ha av min hoj fast med blondiner och att min jävla hjälm försvinner från sadelnNiklasL skrev:Var det något sånt här du hade tänkt dig?
blom skrev:en sådan bild vill jag ha av min hoj fast med blondiner och att min jävla hjälm försvinner från sadeln
Modifier skrev:lycka till
/j
Fluxir skrev:okej, giv it a go!
rött under bruna tejpen, Svart sadel, Blått fram samt blått uppepå bakkåpan.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|