Det är mest fälgarna som jag är intreserad av. Ska lackas om nån vecka. Gör det bästa av situvationen så ska jag leta efter en bra bild.
bättre än så här klarar jag int med den bilden, hoppas det hjälper dig på något vis.
Det är mest fälgarna som jag är intreserad av. Ska lackas om nån vecka. Gör det bästa av situvationen så ska jag leta efter en bra bild.
bättre än så här klarar jag int med den bilden, hoppas det hjälper dig på något vis.
Det var ganska länge sen den här bilden lades ut så jag tog mig en titt på den. Bättre sent än aldrig. Så jag hoppas att det fortfarande är aktuellt. Jag gjorde en variant på blanksvart då dekalerna är kvar och en då dekalerna är borta. Enligt mitt tycke så bör dekalerna vara kvar, men smaken är ju somTjena
Har tänkt att kanske lacka om NSR:en till svart.
Tänkte kolla med er om ni kan "lacka" om den så jag får se hur den kan bli att se ut. Hade tänkt mig blanksvart eller mattsvart.
Sen så kan ni ju lacka fäljarna också medans ni ändå håller på
Ska du ha guldfälgar så bör juhojen blir mer guldig och gänra i kombination med svart. Tycker inte vitt och guld lirar så bra ihop.2716679Tycker det blev grymt. Visst ska jag ha guldfärg va? Eller ett par vita och ett par guld kanske? Om jag nån gång får ihop gatkåpor till den vill jag nog ha de vita.
Precis så!2717673Så här menar du?
Ska du ha guldfälgar så bör juhojen blir mer guldig och gänra i kombination med svart. Tycker inte vitt och guld lirar så bra ihop.
Hallå! Nån som kan göra fäljarna svarta på denhär?
Länk-->http://img263.imageshack.us/my.php?image=aprilia002yc8.jpg
Tack på förhand!
Kan jag få göra en till önskan? Den bild enl ovan, med samma tank och med kåpfärgen "inverterad"? Alltså svart bas och Hondavingarna i blått?
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=177508&d=1168956499
Ja det blir iaf en "one of a kind".LiNiC skrev:tja.. avgör själv
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM