...snabbt moddad
Svarta fälgar, rensad bak, backspeglar borttagna, blinkers borta (integrerade i lysen och framkåpa istället ), målade dit en ensitscuts också.
Fan va fin den blev... nästan så man börjar fundera på en sådan som nästa hoj.
...snabbt moddad
Svarta fälgar, rensad bak, backspeglar borttagna, blinkers borta (integrerade i lysen och framkåpa istället ), målade dit en ensitscuts också.
...snabbt moddad
Ska ta mig en titt nu.. har lite dö-tid
edit: Vet int om du vill ha den i lila . men här är ett förslag.
Lite snabbt... inget specielt bara lite textKan nån fixa till en textbild som jag skulle kunna använda mig av att skära ut en klister dekal efter?
130-150mm lång
28-30mm hög
Text: "ZX7R" eller 750R
Har letat runt på diverse dekalsidor och även varit i kontakt med några, men den verkar vara "svårt" att få nåt uträttat!
Kan nån fixa till en textbild som jag skulle kunna använda mig av att skära ut en klister dekal efter?
130-150mm lång
28-30mm hög
Har letat runt på diverse dekalsidor och även varit i kontakt med några, men den verkar vara "svårt" att få nåt uträttat!
Kan nån fixa till en textbild som jag skulle kunna använda mig av att skära ut en klister dekal efter?
130-150mm lång
28-30mm hög
StressmoddDu får jävligt gärna lacka om denna till svart! Väldigt sugen på lacka om så vore skoj och se ungefär hur det kan se ut! Tack på förhand!
Hejsan! har precis varit omkull med cykeln och behöver lite hjälp med denna.
Skulle vilja ha följande:
Tank, fälgar och ev underkåpan i matt grå (gråstens-grå typ..)
Kåpor, bromsok och handtag i blanksvart.
Ram, sving och bakram: polerade, matt grå eller blanksvart....har lite beslutsångest där.
Skulle även vilja ha tank-tribalerna från nya 600rr om detta är möjligt.
andra modds: seatpipes och mörkt db-glas.
Nån som har lust att förverkliga detta??.....Snälla!
Hjälp mig snälla, jag behöver handla burk.
Tack som fan
Om nån skulle vilja vara så vänlig o shoppa denna i svart o guld.Fälgar o framskärm kommer vara svarta resten fritt.Behöver ej vara org.stripning...Andra snygga färgkombo förslag mottages också..
Svårt att göra propotionerna rättvisa på burken när man inte har måtten på kannan... Men nåt i den här stilen kanske du flög efter?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |