silverbird skrev:2338461Version 2...., litta mindre lampa....
Bättre
Tackar tackar!
silverbird skrev:2338461Version 2...., litta mindre lampa....
Thermal skrev:2338918Skrev det här inlägget i fel forum, klipper o klistrar det gamla meddelandet lat som jag är.
God eftermiddag. Finns det nån duktig fotoshoppare som skulle kunna hjälpa mig? Har funderat lite på att byta ut den gula plasten runt sadeln. Tror att det skulle kunna bli rätt snyggt med svart, har nån väldigt mycket energi så vore det intressant att se hur det blir med kolfiber också. Tyvärr kan jag inte photoshop, och paint på en laptop med touchpad är liksom dömt att misslyckas från början. Lägger upp tre bilder, välj den som passar bäst! Tack på förhand.
Madrock skrev:2324388Snälla kan nån lacka om den här? Metallic svart, Krom guld, Krom blå. Och sen lägga till en kåpa (lyktkåpan)
Snälla måste verkligen se hur det kommer se ut.
Thure skrev:2337585Här är den
Utan repor jag vill dock ha någon ny färg
Kanon, tack så mycket. Det blir troligen riktigt snyggt med kolfiber, men jag tror inte att det finns att få tag på tyvärr. Men det blir nog bra med svart också, särskilt när jag rensar upp baken, byter ut avgassystemet mot ett supertrapp eller zardsystem med enkelburk på högersidan.Jompa05 skrev:2339134det behövs ingen energi för att göra det där det är klart nu
Great men skulle du kunna fixa så ns 125 F står med typ (snorgrön) och sen så hela alltihopp blir svart? (utom ramen)Jompa05 skrev:2339138jag fick till det såhär: ?
Jompa05 skrev:2340893vill bara visa denna bild jag fixade idag har ändrat färger så det det är samma
Ricken skrev:2341307jag vet inte vad alla andra tycker, men jag tycker attde t vore lättare om du tog ett kort på hojen ifrån andra sidan...
Haha nja, sån tur har man inteJompa05 skrev:2343246-
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |