Ingen som har lust?
jodå.. är på gång.. datorn fuckade sig när jag höll på, men jag lägger upp senare eller imorgon.. lite ont om tid just nu.. har party
Last edited:
Ingen som har lust?
Underbart! Tackar!
Tackar! Första upplagan av tröjor vart inte som vi tänkt oss. Ryggtrycket vart för litet, samt texten på ärmarna vart vänd åt fel håll =(
Vi kommer göra nya tröjor ny efter semestern, då skickar vi över en till dig.. Vill ju inte att du ska ha en beta-version..
Hejsan! jag skulle vilja se några seriösa exempel på hur min minimoto kan bli med en design ide.
Designa som yamaha tech 3 moto gp hojen, fast istället för gult på den så kör vi vitt på min. Slutresultatet ska alltså bli en vit hoj med svarta fält som är av samma shape som på tech 3an, förstår någon? väldigt liten bild jag bifogade men fler, bättre och större fins på http://www.sylvainguintoli.com/images/gp2007/qatar/index.htm
Lycka till och tack på förhand!
Edit: lade upp en till bild på min hoj tagen bakifrån så kan ni ju, om ni får tid eller lust över fixa samma sak ur den vinklen
gjorde en snabbis.. du ser ju på ett ungefär
/ Jompa
Trevlig tråd. Jag har själv sysslat med att själv försöka redigera bilder i PS men får det inte att bli lika bra. Får man fråga hur du gör för att bevara skuggor blankhet osv i lacken trots du ändrar på färgen. Själv så kör jag bara runt med magnetlassot på de delar jag vill färga om och fyller i med färghinken, men det blir ju som att hälla ut lite färg på golvet, livlöst och tråkigt.
Hade varit tacksam om du kunde redigera denna bild till att lacka om den svarta nederdelen till vit, samt chromade fälgar.
hej
jag har starka planer på att lacka om fälgarna på min gsxr1000 från vit till svart, skulle vare skoj att se hur det kommar se ut
mvh Per
Hej igen
har snackat med en lackerare nu, men är inne på att lacka om all plast samt tank svart.
Är det någon som kan göra om denna bild åt mej?
Tjo!
jag funderar på att lacka mina fälgar vita, nån som har lust att göra ett försök?
Hej igen
har snackat med en lackerare nu, men är inne på att lacka om all plast samt tank svart.
Är det någon som kan göra om denna bild åt mej?
Här kommer ett (dåligt) försök... svårt att gissa var fälgarna är och göra det vitt, bara
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|