Photoshop Sporthoj

Last edited:
Föresten fotot är det tagit på honda center Göteborg? Påminner om de jalla fall :)

Jag får öva på med photoshop så blir ett litet proffs :tummenupp Som sagt: Deubuten är avklarad, nu är det mot toppen som gäller :yoparty

Tjena tjena. Tänkte höra om du har lust att lattja lite med min Bulle. Skulle vara väldigt intressant att se hur den ser ut med samma färg som tanken på baken där det är silver nu. Samt samtliga andra silverdetaljer som svarta. Om du har tid och lust så vore jag väldigt tacksam. :yoparty

Mvh Tomas

Bifogat

• P6230296.jpg
    P6230296.jpg
    252.6 KB · Visningar: 120
Tjena tjena. Tänkte höra om du har lust att lattja lite med min Bulle. Skulle vara väldigt intressant att se hur den ser ut med samma färg som tanken på baken där det är silver nu. Samt samtliga andra silverdetaljer som svarta. Om du har tid och lust så vore jag väldigt tacksam. :yoparty

Mvh Tomas

.....

Bifogat

• attachment copy copy.jpg
    attachment copy copy.jpg
    218.8 KB · Visningar: 128
Föresten fotot är det tagit på honda center Göteborg? Påminner om de jalla fall :)

Jag får öva på med photoshop så blir ett litet proffs :tummenupp Som sagt: Deubuten är avklarad, nu är det mot toppen som gäller :yoparty

Nej, Honda city Upplands Väsby.
Superstock 600 förare Marcus Ladarp som har banåkningsfirman Actionpic !

Då jag alltid tyckt den blå/vita CB1100 är något extra gjorde jag denna för ett par år sedan.
Jag tycker Honda kunde ha den goda tonen att släppa lite retro färger från år till år.

Sedan var det dags att rita på min X-11.
Jag har väl inte tagit det hela vägen, men styret och fotpinnarna är flyttade (röda pricken), en tank är blästrad och väntar på lite kärlek.
Men jag hoppar den blåeloxerade "fotpinneplattan".

Såga eller rosa gärna mina idéer...

/M

Bifogat

• CB 1300-01.jpg
    CB 1300-01.jpg
    169.4 KB · Visningar: 109
  • X-11 modd kopiera2.jpg
    X-11 modd kopiera2.jpg
    113.5 KB · Visningar: 104

Oj, snabba ryck! Det gillas. :tummenupp Blev ju riktigt snyggt. Tack som faen. :yoparty

Du kanske skulle kunna göra underdelen av framgafflarna svarta också? Och kanske den kåpan rakt under sadeln?

Last edited:

Toppen!!! Tusen tack, tänk vad man kan göra med en dator, man sparar ju multipla tusenlappar på att slippa lacka om flera gånger innan man blir nöjd. Återigen, tusen tack. :Bugar

// Tomas

Toppen!!! Tusen tack, tänk vad man kan göra med en dator, man sparar ju multipla tusenlappar på att slippa lacka om flera gånger innan man blir nöjd. Återigen, tusen tack. :Bugar

// Tomas

Tackar :)

om jag vore du så skulle jag gå hela vägen med svartlackad sving och mörkare pipor i typ kåååålfiber, blir nog ballt tror jag att följa mörkt tema hela vägen:yoparty

Tackar :)

om jag vore du så skulle jag gå hela vägen med svartlackad sving och mörkare pipor i typ kåååålfiber, blir nog ballt tror jag att följa mörkt tema hela vägen:yoparty

Ja, det skulle bli nice, fast dessvärre så har jag alldeles nyss köpt nya pipor, även dom rostfria, som orginalen. Men visst fan skulle det bli snyggt med helsvart. :banana

Hjälp....Fzr 1000

Ingen som har lust och försöka sig på min hoj???
Bilder och info finns på sidan 195...

Mvh / Jocke

svårt att få till vitt snyggt på såna här bilder:död

Tackar så mycke!!!! Får nog bli vitt till nästa sommar..:)
Har du lust å prova med vita fälgar med??

Förresten så kan ni prova med vilken färg som hellst som ni tror kan passa förutom svart...

MVH Jocke

Last edited:
Hej,

Skulle vilja ha Svart med vita fälgstrips och vit text KAWASAKI på tanken, vit text ZX10R och under Swedeace på sidokåpan precis under skruvarna till topkåpan. ZX10R Vit på bakkåpan. Hela bågen ska alltså vara svart. Ni får gärna komma med egna förslag också!

Bifogat

• Bild.jpg
    Bild.jpg
    193.1 KB · Visningar: 143
  • 20100620_1580.jpg
    20100620_1580.jpg
    250.6 KB · Visningar: 157
Någon trevlig själ som skulle kunna göra ett prov med någon skön färgsättning på gamm gixxern min? även ramen ska ha färg har jag tänkt. Men är det någon som har förslag på sköna färgkombos vore det trevligt..

Mina tankar:
svart ram & svart / vita kåpor
alt
svart ram & mattgröna eller mattgrå kåpor

MVH & Tack på förhand.

Bifogat

• sh.jpg
    sh.jpg
    65.8 KB · Visningar: 129
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back