Tusen tack1 med vitbakgrund, 1 med annan bakgrund och 1 .gif fil: View attachment 362030View attachment 362031View attachment 362032
View attachment 362238 den här bilden kanske är bättre att göra något med hoppas någon har lust att hjälpa mig att göra allt rött till vitt funderar på att lacka om hojen skulle vara kul att se om det passar med vill
tjena...undrar om någon av er PS-gudar skulle kunna tänka sig att göra om min hoj till vit med vita fälgar med olika färger på fälgstripes. +en bellypanView attachment 361863View attachment 361864 ni får gärna ta bort r&g märket
Är det svårt att utgå från en bild och ändra lack på hojen? Nu är den heltmattsvart men jag tänkte om man delar hojen i två fält där ett är mattsvart och ett är metallic svart, kommer det se konstigt ut med två olika färgtyper eller?
Till alla som har en "mellanklass" eller bättre kamera, ställ in bilderna på raw så ska ni se att dessa gudar kan göra mirakel, det är en enorm skillnad
Hello! Precis detta efterlyste jag hos "min" lackerare, som givetvis INTE kunde hjälpa mig. Nu hoppas jag på hjälp av er proffs. Ska lacka om GSXn under vintern. Funderar på pearl white men någon snygg stripning i rött eller blått. Hojen är en Suzuki GSX 1400 -03 med originalkåpa från Suzuki 1250 -07. Någon som kan komma med någa häftiga förslag?
View attachment 368766 View attachment 368767
Gör ett nytt försök med större bilder.
Ska lacka om GSXn under vintern. Funderar på pearl white men någon snygg stripning i rött eller blått. Hojen är en Suzuki GSX 1400 -03 med originalkåpa från Suzuki 1250 -07. Någon som kan komma med några förslag?
View attachment 369054 View attachment 369055
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |