jag är inte klar än. har haft kemi prov den här veckan så jag har varit rätt upptagen men nu är det klart så kan jag ägna mig åt tävlingenJiMpA skrev:ah, men när kör vi då? jag e väl någorlunda klar, skulle kunna köra lite tidigare, typ på fredag el nåt
yonsson skrev:ozeo: Försök gärna få lite bättre bildkvalite på fin nästa bild. Det första var fin, men kvaliteen sög så den lär ju tappat endel på det.
Det står tidigare i tråden, men man får bara klippa och klistra från just den bilden. Man får alltså t ex inte klippa in ett avgassystem från en annan hoj, men det är helt ok att modifiera den existerande ljuddämparen hur man vill.R2 skrev:en fråga, hur är reglerna, får man ta "delar" från andra hojar,, kan man ta en annan bild och skriva sv650 på kåpan och så vips så va den färdig?
självklart inte, men vart går gränsen?
yonsson skrev:Det står tidigare i tråden, men man får bara klippa och klistra från just den bilden. Man får alltså t ex inte klippa in ett avgassystem från en annan hoj, men det är helt ok att modifiera den existerande ljuddämparen hur man vill.
T ex genom att förminska den eller måla om den.
Kobolt skrev:när ska bidragen vara inskickade senast?
och är det en länk till en upploadsida som gäller eller ska man skicka bilden till dig?
ozeo skrev:oki...
lördag kl 20:00 ska de va klart
Kobolt skrev:när ska bidragen vara inskickade senast?
och är det en länk till en upploadsida som gäller eller ska man skicka bilden till dig?
yonsson skrev:-Snarare än snarast.
-Jag laddade upp bilden och skickade länk.
PS. Glm nu för fan itne att jag är färgblind... Ifall hojen råkar bli råsa så är det alltså inte med vilje.
Äh va faaaan. Får jag ändra på färgen och skicka upp en ny bild?ozeo skrev:jaha... nu förstår jag färgvalet
yonsson skrev:För mig är det lugnt. Har lämnat 4 versioner nu
Förlåt för allt strul. Nu e jag klar i alla fall.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|