Kobolt
Hellre DÖD, än RÖD!
jaja, tänkte nog mest på t.ex. slip-on, cutsen mmozeo skrev:står längre upp att de ska va banracinghoj..bruka inte ha backspeglar
sen så står det att man bara får klippa in klistermärken
jaja, tänkte nog mest på t.ex. slip-on, cutsen mmozeo skrev:står längre upp att de ska va banracinghoj..bruka inte ha backspeglar
står längre upp att det ska va gathoj, brukar ha backspeglarozeo skrev:står längre upp att de ska va banracinghoj..bruka inte ha backspeglar
Ringo skrev:Tema: Banhoj
Ta en valfri bild av en gathoj och gör den till en hoj för seriös bansmisk! Ta bort allt onödigt tjafs som blinkers och backspeglar, förse hojen med kraschkåpor och klistra dit dekaler (naturligtvist efter eget tycke).
hmm ser ut som att temat ska va banhoj tycker jag nog
Läs igen. Du ska ta valfri bild på en gathoj. Och göra om den till en banhoj.Jnt skrev:står längre upp att det ska va gathoj, brukar ha backspeglar
morlock skrev:Hur ändrar jag fonten i paint? Jag försöker skriva dit sponsorer men fattar inte hur jag ska ändra storleken och fonten på texten. Vilken font ska man använda till Kalles Kaviar?? Sen vill jag har en toning i texten, ifrån svart till gult med många nyanser, men hittar inte hur jag ska få till det. Någon?
Hur förminskar jag storleken på bilden, den ska ju vara max 640x480 men min bild måste minst vara dubbelt så stor.
Jag har version 5.0 av Microsoft Paint om det är till någon hjälp.
Hmm jag anar en viss ironi, eller whatever. Men om det inte är så, så råder jag dig att arbeta i photoshop istället...morlock skrev:Hur ändrar jag fonten i paint? Jag försöker skriva dit sponsorer men fattar inte hur jag ska ändra storleken och fonten på texten. Vilken font ska man använda till Kalles Kaviar?? Sen vill jag har en toning i texten, ifrån svart till gult med många nyanser, men hittar inte hur jag ska få till det. Någon?
Hur förminskar jag storleken på bilden, den ska ju vara max 640x480 men min bild måste minst vara dubbelt så stor.
Jag har version 5.0 av Microsoft Paint om det är till någon hjälp.
rimag skrev:Hmm jag anar en viss ironi, eller whatever. Men om det inte är så, så råder jag dig att arbeta i photoshop istället...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|