Pickup truck driver tries to kill Motorcyclist.

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
Samtidigt så visar ju detta varför vi hojåkare ALLTID skall ha kamer på hojen(och i bilen om du bor i Slöddertälje). Ringer man polisen o klagar så skiter de ju i det pga bevisbörda o dyligt. Plus att hojåkare alltid är skyldiga på förhand. Men säger du att du har det på film blir det helt plötsligt en annan sak....

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
hade varit synnerligen intressant att fått ta del av fortsättingen på denna historia, snubben i pick up:en måste fan varit hög på crack eller nått:gnissla

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
jag hade fan hoppat på honom direkt vid stoppet. :mad::machinegu

I usa hade jag inte vågat stanna med en sådan där jagandes bakom mig.

Jag såg några homiesar som spöade på en pundare sist jag var i usa,(San antonio) och i sverige skulle jag ha sagt ifrån direkt men jag vågade fane mig inte säga pip när jag vet att dom eller några av deras kompisar längre bort med stor sannolikhet kanske hade skjutvapen.

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
Ja skulle vilja veta vad som hände sedan, om han fick något straff eller så...

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Det är ju så klart inte alls okej som han gjorde, o andra sidan så körde ju knappast hojarna i laglig fart och som det stod i början att det är en populär mc-väg så kan nog det trigga igång vem som helst om folk kör som idioter där hela dagarna.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Det är ju så klart inte alls okej som han gjorde, o andra sidan så körde ju knappast hojarna i laglig fart och som det stod i början att det är en populär mc-väg så kan nog det trigga igång vem som helst om folk kör som idioter där hela dagarna.

Folk är överlag idioter, men jag får inte ha ihjäl dom ändå :tungan

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

då är det okej att mörda folk, fan va gött:rolleyes:

Last edited:

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Pickup, jeans, vitt linne, texasdialekt = Redneck. Konstigt att han inte drog fram en pistol eller banjon.

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
Vet att någon nämnde tidigare att därför e det bra med kamera på hojjen som filmar incidenter som uppkommer.

Antar att kamerorna går att försörja med ström från hojjens batteri. Man skulle då ha en inspelningsfunktion som agerade black-box, som låg som en övervakningskamera o spelade in, varefter den spelade över efter kanske en timma.

Tänk va skönt o ha allt på film när man sprungit på en idiot.

Jag har också blivit prejad, "nekad omkörning"..

Rol

kvalitetsolja.se
Gick med
15 Feb 2009
Hoj
Husabusa 650 till salu, -98 BUELL S1 TURBO(såld)
Vit 740 wunderbaum & extraljus kepsprydda folkölsdrickande sketungar blev en backspegel fattigare för några år sedan i Torslanda, dom tyckte det var roligt att kryssa fram och tillbaka mellan filerna när jag skulle om.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!