Med dagens kurs blir det 2568,6 faktiskt om du kollar på Forex.se (Euro = 9,534 )
Du det var som fan, jag kollade nämligen på forex och kopierade in. De måste uppdaterat kursen efter mitt inlägg
Med dagens kurs blir det 2568,6 faktiskt om du kollar på Forex.se (Euro = 9,534 )
Du det var som fan, jag kollade nämligen på forex och kopierade in. De måste uppdaterat kursen efter mitt inlägg
Jag är sugen på en sån där garagematta ni kränger. Hur är kvallen på den?
Ni som vurmar för pp2ct, exakt när menar ni att det fantastiska greppet infinner sig?? Jag skulle nämligen behöva lite vägledning. Förra setet däck jag förbrukade var pp, vilka sög, nu testade jag 2ct, de är ju precis lika värdelösa. Är tanken att det måste vara 20 grader plus ute eller för jag lyckas inte få upp nån temp värd att tala om whatsoever. Däcket är snorhalt och känns som backelit när man tar på det, släpp infinner sig i tid o otid, slanga när det är väta ute är inte att tänka på, vad lite hårdare gaspåslag med rettan släpper det direkt.
Visst kostade skiten inget så, men det är ju ett hyfsat dyrt däck. O för er som undrar så är det "svensksålt" däck.
Jag känner inte alls igen det du beskriver. På Gelleråsen har jag lagt några låga 1.15tider med halvslitna PP då tempen låg runt 30strecket. På Anderstorp hamnade jag på några 1.47r när det var 10-12grader i luften
Däcktrycket var ca 2.2kg i båda fallen. Däcken fungerade klanderfritt.
Mvh Roberth
Beställde mina Qualifier RR idag, sket billigt
Från samma ställe som ovan
PILOT POWER på bana = ett riktigt bra däck för den breda allmänheten!!
(ett utgående däck i Michelins sortiment som det verkar)
PILOT POWER 2ct på bana = ett riktigt SKITDÄCK pga sina mjuka kanter som gör däcken snorhala vid belastning!!
PILOT POWER 2ct på gata = ett riktigt bra däck!!
Slut på gissningar mm på denna websida!!
/Fürstenhoff.
PILOT POWER på bana = ett riktigt bra däck för den breda allmänheten!!
(ett utgående däck i Michelins sortiment som det verkar)
PILOT POWER 2ct på bana = ett riktigt SKITDÄCK pga sina mjuka kanter som gör däcken snorhala vid belastning!!
PILOT POWER 2ct på gata = ett riktigt bra däck!!
Slut på gissningar mm på denna websida!!
/Fürstenhoff.
Först och främst så är jag SKITGLAD (på fullaste allvar) att du kritiserar en mångfaldig testvinnare i Europa på det som du gör då det endast påvisar stort okunnande i mina ögon - eller vet du mer än test elitet hos dom Europeiska mc tidningarna i detta ämne!!
Sen att jag med stor personlig erfarenhet av just dessa däck under alla former av väderförhållanden tillsammans med våra kunders (måååååånga kunders) beröm av just dessa däck ler lite (läs-extremt mycket) åt dig just nu kan beskrivas med 2 enkla ord i ditt fall: INTERNET DÄCK!!
Grattis till ditt internet klipp!!
/Fürstenhoff.
A - Inga Europeiska Qualifier RR däck levereras med vit text - bara så att du vet!!
B - Vilket däckstryck körde du på, fram respektive bak??
Dss!
C - Sen säger du att du körde under samma förhållanden under senhösten förra året med andra däck, en information som ytterliggare påvisar din okunskap!!
Låt oss säga att det var ca 5-7 grader plus i luften i höst och samma temperatur när du körde på dessa däck i går så kan jag garantera dig att MARKTEMPERATUREN skiljer med säkert 10 grader till fördel för hösten vilket alla som har någorlunda kunskap i ämnet skulle ha insett - men inte du!!
A - Inga Europeiska Qualifier RR däck levereras med vit text - bara så att du vet!!
[/B]
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |