Hahaha...Tack! Jag nämnde en tratt redan till maken innan, som tyckte jag inte lät klok. Skönt att veta att fler tänker på samma lösning. Intressant att veta om tjejer verkligen använder den på riktigt.
Ska väl vara samma ämnen och samma mängd i alla, jag har inte märkt att någon är bättre eller sämre.Du låter som en expert! ?
Är dimor comp, imodium plus och loperamid mylan i princip samma produkt eller är någon bättre än de andra?
Han är ju en internet legend! ?Ibland så ska man fan bara låta bli att googla saker man läser men jag har någon form av tvång så här har ni... Tailpipe Guy.
En gammal goding, minsann ?Ibland så ska man fan bara låta bli att googla saker man läser men jag har någon form av tvång så här har ni... Tailpipe Guy.
kanskeÄr det den knästående gentlemannen med raffset och Landrover?
Förlåt...Ibland så ska man fan bara låta bli att googla saker man läser men jag har någon form av tvång så här har ni... Tailpipe Guy.
Har en bekant som var ut och pimpelfiskade en vinter. han vart nödig och gick in i skogen. När han gick ut på sjön kunde han inte förstå varför det luktade skit. Det visade sig att han skitit i luvan på skoteroverallen.
Har en bekant som var ut och pimpelfiskade en vinter. han vart nödig och gick in i skogen. När han gick ut på sjön kunde han inte förstå varför det luktade skit. Det visade sig att han skitit i luvan på skoteroverallen.
Är detta ett vanligt problem eller en återkommande rövarhistoria?Hela diskussionen får mig att tänka på en gammal arbetskamrat som arbetat ute vid en telestation i Norrland mitt i vintern. Hans kollega fick plötslig räsermage och var tvungen att kränga ner arbetsoverallen och huka sig bakom en gran. När han sedan drog på sig overallen igen så märkte han att han lagt hela lasset i huvan. Det var tydligen hårfint att han fick sitta på flaket på vägen tillbaka till stan.
Sätt dig på en trästock ute i skogen när det är -25 och snöstorm och gör #2. Det ÄR inte lätt.Är detta ett vanligt problem eller en återkommande rövarhistoria?
Samma sak när man skakar av sig handskar med stropp. De hänger från handlederna och man pissar rätt ner i dem. De var i död vinkel när man hade stridsväst och AK4 på bröstet. ?Sätt dig på en trästock ute i skogen när det är -25 och snöstorm och gör #2. Det ÄR inte lätt.
Lädervantarna med stropp fick vi inte ha hängande på när vi skulle testa att kasta skarp handgranat. Vet inte om det var en rövarhistoria från befälen eller inte, men de sa att någon hade lyckats kasta in handgranaten i vanten och fick hålla den över kanten.Samma sak när man skakar av sig handskar med stropp. De hänger från handlederna och man pissar rätt ner i dem. De var i död vinkel när man hade stridsväst och AK4 på bröstet. ?
Hanskehistorien skall vad jag förstått inte vara en rövarhistoria. Oklart om den är så hårt dokumenteradi SÄKI, men det är väldigt tydligt att man inte får ha vantar hängande i snöre.Lädervantarna med stropp fick vi inte ha hängande på när vi skulle testa att kasta skarp handgranat. Vet inte om det var en rövarhistoria från befälen eller inte, men de sa att någon hade lyckats kasta in handgranaten i vanten och fick hålla den över kanten.
En icke rövarhistoria var från andra gruppen (jag var i tredje grupp) när jag gjorde lumpen var när vi hade övning av värnrensning med skarp handgranat. Han som skulle kasta handgranat lyckades fippla till spärren så att handgranaten började fräsa i handen på honom. Befälet röt kasta bort den, han gjorde så och de dök ner i skydd. När jag pratade med honom som var bakom så sa han bara "jag trodde jag skulle dö".
Att en knekt tappar en apterad och osäkrad handgranat händer ett par gånger i veckan sa instruktören sist jag var på sprängplats.Lädervantarna med stropp fick vi inte ha hängande på när vi skulle testa att kasta skarp handgranat. Vet inte om det var en rövarhistoria från befälen eller inte, men de sa att någon hade lyckats kasta in handgranaten i vanten och fick hålla den över kanten.
En icke rövarhistoria var från andra gruppen (jag var i tredje grupp) när jag gjorde lumpen var när vi hade övning av värnrensning med skarp handgranat. Han som skulle kasta handgranat lyckades fippla till spärren så att handgranaten började fräsa i handen på honom. Befälet röt kasta bort den, han gjorde så och de dök ner i skydd. När jag pratade med honom som var bakom så sa han bara "jag trodde jag skulle dö".
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|