Pinsamt, men hur går tjejer på toa med skinnställ?

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Hoj
FZ1N-07. Sålda: FJR1300AE-14, R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Ibland så ska man fan bara låta bli att googla saker man läser men jag har någon form av tvång så här har ni... Tailpipe Guy. :glömdet

the_tailpipe_guy_570.jpg

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hahaha...Tack! Jag nämnde en tratt redan till maken innan, som tyckte jag inte lät klok. Skönt att veta att fler tänker på samma lösning. Intressant att veta om tjejer verkligen använder den på riktigt.

Många tjejer i det militära kör med kisstratt (shewee eller annan modell)
Alla säger att man ska öva hemma först.

Det är inte så jäkla festligt att ta av sig en massa utrustning och dra fram hela akterpartiet i en snödriva, men det är ännu mindre festligt att upptäcka att man hållit tratten fel och det mesta har hamnat i kläderna, kan jag tänka mig.

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
"Ibland så ska man fan bara låta bli att googla saker man läser men jag har någon form av tvång så här har ni... Tailpipe Guy."

Snällt av dig att kapa bilden för dom som haft turen att slippa se hela bilden :3freak

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Du låter som en expert! ?
Är dimor comp, imodium plus och loperamid mylan i princip samma produkt eller är någon bättre än de andra?
Ska väl vara samma ämnen och samma mängd i alla, jag har inte märkt att någon är bättre eller sämre.

Henrik Y

Officiellt Invalid
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Virago 535, Honda CB750F, Suzuki K50, Suzuki GP125, GasGas ES 280.
Ibland så ska man fan bara låta bli att googla saker man läser men jag har någon form av tvång så här har ni... Tailpipe Guy. :glömdet

the_tailpipe_guy_570.jpg
Han är ju en internet legend! ?
Själv vart jag bannad på FB några dagar bara av att länka till den bilden och då hade den dessutom en liten smiley som täckte juvelerna men det räckte tydligen inte.

Jonas_Västerås

Sporthojsnörd
Gick med
27 Mar 2016
Hoj
Honda 1000 CBF 2008- Suzuki 650 V-strom 2008
Har en bekant som var ut och pimpelfiskade en vinter. han vart nödig och gick in i skogen. När han gick ut på sjön kunde han inte förstå varför det luktade skit. Det visade sig att han skitit i luvan på skoteroverallen.

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Har en bekant som var ut och pimpelfiskade en vinter. han vart nödig och gick in i skogen. När han gick ut på sjön kunde han inte förstå varför det luktade skit. Det visade sig att han skitit i luvan på skoteroverallen.

Den där läste jag i tidningen Snöskoter redan 1983.

Sniglom

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Nov 2013
Hoj
Knallgul S1000RR -11, CBR600FS -02
Hela diskussionen får mig att tänka på en gammal arbetskamrat som arbetat ute vid en telestation i Norrland mitt i vintern. Hans kollega fick plötslig räsermage och var tvungen att kränga ner arbetsoverallen och huka sig bakom en gran. När han sedan drog på sig overallen igen så märkte han att han lagt hela lasset i huvan. Det var tydligen hårfint att han fick sitta på flaket på vägen tillbaka till stan.
Är detta ett vanligt problem eller en återkommande rövarhistoria?

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Sätt dig på en trästock ute i skogen när det är -25 och snöstorm och gör #2. Det ÄR inte lätt.
Samma sak när man skakar av sig handskar med stropp. De hänger från handlederna och man pissar rätt ner i dem. De var i död vinkel när man hade stridsväst och AK4 på bröstet. ?

Last edited:

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Samma sak när man skakar av sig handskar med stropp. De hänger från handlederna och man pissar rätt ner i dem. De var i död vinkel när man hade stridsväst och AK4 på bröstet. ?
Lädervantarna med stropp fick vi inte ha hängande på när vi skulle testa att kasta skarp handgranat. Vet inte om det var en rövarhistoria från befälen eller inte, men de sa att någon hade lyckats kasta in handgranaten i vanten och fick hålla den över kanten.

En icke rövarhistoria var från andra gruppen (jag var i tredje grupp) när jag gjorde lumpen var när vi hade övning av värnrensning med skarp handgranat. Han som skulle kasta handgranat lyckades fippla till spärren så att handgranaten började fräsa i handen på honom. Befälet röt kasta bort den, han gjorde så och de dök ner i skydd. När jag pratade med honom som var bakom så sa han bara "jag trodde jag skulle dö".

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Hoj
Honda VFR 800 2006
Lädervantarna med stropp fick vi inte ha hängande på när vi skulle testa att kasta skarp handgranat. Vet inte om det var en rövarhistoria från befälen eller inte, men de sa att någon hade lyckats kasta in handgranaten i vanten och fick hålla den över kanten.

En icke rövarhistoria var från andra gruppen (jag var i tredje grupp) när jag gjorde lumpen var när vi hade övning av värnrensning med skarp handgranat. Han som skulle kasta handgranat lyckades fippla till spärren så att handgranaten började fräsa i handen på honom. Befälet röt kasta bort den, han gjorde så och de dök ner i skydd. När jag pratade med honom som var bakom så sa han bara "jag trodde jag skulle dö".
Hanskehistorien skall vad jag förstått inte vara en rövarhistoria. Oklart om den är så hårt dokumenteradi SÄKI, men det är väldigt tydligt att man inte får ha vantar hängande i snöre.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20

Att en knekt tappar en apterad och osäkrad handgranat händer ett par gånger i veckan sa instruktören sist jag var på sprängplats.

Vad gör du då? Frågade jag.
Vad tror du? Jag plockar upp den och kastar iväg den, sa han.

Ett verkligt storkukslugn lär man ha i den verksamheten.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning