bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Jag är ganska tålig föe ljud och en på jobbet har en H-D forty nine nånting med ett 2-1 V&H, jag tycker den låter på gränsen till mycket men annars låter den fett och bra, vet inte om det finns dB-killer till det systemet som skulle göra det mer lagom. Som sagt så är nog det jag tycker "lagom" hyfsat högt. Fick i alla fall TIG-svetsa ihop värmeskyddet åt honom då det vibrerat sönder.
Känner igen mig då det gäller ljud och samtliga mina hojar är nog olagliga om dom skulle mätas på rätt sätt. Tre av fyra kan köras tyst om man bara håller igen men Hondan tycler jag låter nog så högt oavsett varvtal, eller egentligen inte för mig men många andra kan nog betrakta den som störande.
Känner igen mig då det gäller ljud och samtliga mina hojar är nog olagliga om dom skulle mätas på rätt sätt. Tre av fyra kan köras tyst om man bara håller igen men Hondan tycler jag låter nog så högt oavsett varvtal, eller egentligen inte för mig men många andra kan nog betrakta den som störande.
Last edited: