Pitpro 125cc RR värt?

Jag hade en Exxo caliber 125 för ett år sen och den var fan kickass, sjukt mycket vassare än mina polares orion hojjar, haha.
Märkeshojar är sjukt mycket bättre, du kommer inte ångra en pitpro :)

Men förihelvete. Första "fiddyn" är ju en Honda. Byggdes dom i London eller? ALLLLLLLT byggs i Kina.

Att inte köpa saker från Kina är snart omöjligt i denna värld tyvärr, speciellt när det gäller fiddys,
den där funkar säkert, köp sen motardhjul och börja köra MiniGP..
fiddy-7905eb.jpg

Tack för era svar!
Det blir nog en pitpro 125 RR, tänkte annars köpa en orion pro 125, fast folk säger att den suger.. :hej

Köp INGEN Orion vad du än gör.. Det är lätt värt lite mer pengar att köpa en av dom större märkena. Tex Workz, pitpro, exxo, snakepit, ten7.

De3t var år sedan Orion sög. nuför tidsen är det så mkt mindre skillnader allt eftersom tillverkarna säljer fler o fler delar till varandra. PitPro gick ju ut med för många år sedan att de var svenskbyggda - men sedan uppdagades det att de var svensk designade.--- lite skillnad

De3t var år sedan Orion sög. nuför tidsen är det så mkt mindre skillnader allt eftersom tillverkarna säljer fler o fler delar till varandra. PitPro gick ju ut med för många år sedan att de var svenskbyggda - men sedan uppdagades det att de var svensk designade.--- lite skillnad

Det beror nog på vilken orion man köper...
Deras "vanliga" 125cc är hopplös iaf, sjukt svampig fjädring och i stort sett all metall på hojarna är tragiskt mjuk och dåligt svetsad.
Minns att mina polare svor sig hesa i garaget över sina orion när jag var ute och rasta min exxo :D
Hade aldrig rekommenderat någon att köpa en orion, särskilt inte när du får en beggad "märkeshoj" för samma pengar...

köpte faktiskt en orion förra året bara för o ha o latja runt med. den har fungerat klockrent inget strul alls..

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back