Pitpro 125cc RR värt?

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Jag hade en Exxo caliber 125 för ett år sen och den var fan kickass, sjukt mycket vassare än mina polares orion hojjar, haha.
Märkeshojar är sjukt mycket bättre, du kommer inte ångra en pitpro :)

Areschoug

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
2009,Triumph Street Triple
Men förihelvete. Första "fiddyn" är ju en Honda. Byggdes dom i London eller? ALLLLLLLT byggs i Kina.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Att inte köpa saker från Kina är snart omöjligt i denna värld tyvärr, speciellt när det gäller fiddys,
den där funkar säkert, köp sen motardhjul och börja köra MiniGP..
fiddy-7905eb.jpg

samuelfroling

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2014
Hoj
Flygplan
Tack för era svar!
Det blir nog en pitpro 125 RR, tänkte annars köpa en orion pro 125, fast folk säger att den suger.. :hej

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Köp INGEN Orion vad du än gör.. Det är lätt värt lite mer pengar att köpa en av dom större märkena. Tex Workz, pitpro, exxo, snakepit, ten7.

KHRacing

"D-K"
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
CBR600
De3t var år sedan Orion sög. nuför tidsen är det så mkt mindre skillnader allt eftersom tillverkarna säljer fler o fler delar till varandra. PitPro gick ju ut med för många år sedan att de var svenskbyggda - men sedan uppdagades det att de var svensk designade.--- lite skillnad

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
De3t var år sedan Orion sög. nuför tidsen är det så mkt mindre skillnader allt eftersom tillverkarna säljer fler o fler delar till varandra. PitPro gick ju ut med för många år sedan att de var svenskbyggda - men sedan uppdagades det att de var svensk designade.--- lite skillnad

Det beror nog på vilken orion man köper...
Deras "vanliga" 125cc är hopplös iaf, sjukt svampig fjädring och i stort sett all metall på hojarna är tragiskt mjuk och dåligt svetsad.
Minns att mina polare svor sig hesa i garaget över sina orion när jag var ute och rasta min exxo :D
Hade aldrig rekommenderat någon att köpa en orion, särskilt inte när du får en beggad "märkeshoj" för samma pengar...

larzaforreal

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2012
Hoj
KTM 525 EXC -06
köpte faktiskt en orion förra året bara för o ha o latja runt med. den har fungerat klockrent inget strul alls..

Nyheter
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli