Lister
Slösare
E22 skrev:2189493vadå..petat under huven?? pizza deg i ventilhuset då eller?
Inte hört talats om pizza turbo ?? Finns nästan en i varje kvarter nu för tiden
E22 skrev:2189493vadå..petat under huven?? pizza deg i ventilhuset då eller?
Mr Helmut skrev:2189507Ursäkta kunde inte det specikfika uttrycket för det ingreppet utan bara gissade då jag skrev röra under huven
Bra då är det bara en lättstegrad hoj som skall till då, eller en del träning på den du redan har.gyver skrev:2189500Om jag bara kunde så hade jag absolut gjort det
Nu ska du inte vara taskig,, kör bmw själv..E22 skrev:2189516Bra då är det bara en lättstegrad hoj som skall till då, eller en del träning på den du redan har.
(sen kan jag ju oxå tycka att om det var en bmw..så kan man ju bry sig mindre, personer i dessa bilar har ett stort behov att hävda sig, KAN bero på att dom saknar något.tjaaa du vet, en stor penis, eller bara en järna att tänka med.)
en lite rolig historia är väll på sin platts här oxå..
Vet du vad det är för skilnad på en snigel & en bmw??
neee säger du då..
Slämmet sitter i, på en Bmw
E22 skrev:en lite rolig historia är väll på sin platts här oxå..
neee säger du då..
Dakstone skrev:2189518Nu ska du inte vara taskig,, kör bmw själv..
Nädå.. garvar lika mycket som du åt bmw räjsers..E22 skrev:2189533Jasså. vet inte vad jag vågar skiva nu så att du inte blir rosen rasande..ni har ju en tendens till att ta era fyrhjuliga livskamrater på liv eller död, ni bmw ägare,( min egen erfarenhet )
Själv så är jag med i VV.bmw.A, Ååå kör helsvenskt med barnstol i baksätet.
Racercukel skrev:2189547Min R6 ska göra 270km/h verklig fart......ganska jämt kan jag tänka i farter över 200km/h annars drar man lätt en sånn. med en 1000cc så drar du den i alla farter, alltså en sådan BMW M3 97-00.
Dakstone skrev:2189542Nädå.. garvar lika mycket som du åt bmw räjsers..
Kör en Alpina kombi själv utan vingar,emblem,bytade lyktglas,,
Även ordentliga däck har den o bes o skattad,försäkrad,, där brukar många räjsers missa,,,
Rash skrev:2189561Har du mätt med gps? Vad har du gjort med din hoj? Den gör ju knappast 270km/h i verklig fart..
När det är höga farter som gäller så går ju bilar väldigt bra. Men jag har svårt att tänka mig att en 321hk bil på 1500+kg drog din hoj. Det måste ha vart något gjort med den.. Eller så började han accelerera långt innan dig..
Kan bara hålla med dig tyvärr,,,E22 skrev:2189567Jag låter väll ganska störd när jag pratar om bmw men det är inte utan orsak.
pendlar en del på E22 mellan lund & kristianstad, trafiken på den vägen är ju ganska så agresiv om man säger, & man träffar på en hel del stolpskott på denna sträcka. "tuffast" av alla är dom med bmw.
Av någon anledning så körsättet hos personer som sitter bakom ratten på en bmw en aningen snevridet, skevt. eller har ni en knappr som ni trycker i där det står "strippslimma" på??Å en knapp med "kör om vid möte".
Ja jag fattar inte meningen med detta, du som vet & har bmw, har ni sånna förprogramerade knappar eller?? själv har jag bara farthållare & är grymt blödig när min sonen på 5 månader åker med.
gyver skrev:2189468Får bli en turbo busa istället då. Eller ett jetplan
Jag har Bike framför mig. 266km/h fixade R6:an.Racercukel skrev:2189581Nja, enligt testerna så var R6:an snabbast av 600 kubikarna, kommer inte ihåg om det va 268km/h eller 270km/h den gick.
burner skrev:2189594Här har du 2 st turbohojar, en för 85' och en för 109'.
299..300..301..302..303km/h...och du har sedan lämnat pizzabilen lååångt bakom dig.
(eller så är det bara att svälja stoltheten, det kommer alltid att finnas någon som är snabbare)
http://www.blocket.se/vi/7947914.htm?ca=8_s
http://www.blocket.se/vi/8014119.htm?ca=8_s
E22 skrev:2189516Bra då är det bara en lättstegrad hoj som skall till då, eller en del träning på den du redan har.
(sen kan jag ju oxå tycka att om det var en bmw..så kan man ju bry sig mindre, personer i dessa bilar har ett stort behov att hävda sig, KAN bero på att dom saknar något.tjaaa du vet, en stor penis, eller bara en järna att tänka med.)
en lite rolig historia är väll på sin platts här oxå..
neee säger du då..
gyver skrev:2189619Oj oj Hondan där vill ha vill ha
Fred00 skrev:2189612Jag har Bike framför mig. 266km/h fixade R6:an.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|