Pizza räjser

gyver

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2005
Hoj
Kawasaki z750
Mr Helmut skrev:
2189507 Ursäkta kunde inte det specikfika uttrycket för det ingreppet utan bara gissade då jag skrev röra under huven :huvet :hihi

Den är nog inte helt orginal tror jag

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
gyver skrev:
2189500 Om jag bara kunde så hade jag absolut gjort det
Bra :tummenupp då är det bara en lättstegrad hoj som skall till då, eller en del träning på den du redan har.

(sen kan jag ju oxå tycka att om det var en bmw..så kan man ju bry sig mindre, personer i dessa bilar har ett stort behov att hävda sig, KAN bero på att dom saknar något.tjaaa du vet, en stor penis, eller bara en järna att tänka med.)

en lite rolig historia är väll på sin platts här oxå..
Vet du vad det är för skilnad på en snigel & en bmw??
neee säger du då..
Slämmet sitter i, på en Bmw

Dakstone

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
GSX 1400 K5
E22 skrev:
2189516 Bra :tummenupp då är det bara en lättstegrad hoj som skall till då, eller en del träning på den du redan har.

(sen kan jag ju oxå tycka att om det var en bmw..så kan man ju bry sig mindre, personer i dessa bilar har ett stort behov att hävda sig, KAN bero på att dom saknar något.tjaaa du vet, en stor penis, eller bara en järna att tänka med.)

neee säger du då..
Nu ska du inte vara taskig,, kör bmw själv.. :banana

gyver

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2005
Hoj
Kawasaki z750
E22 skrev:
neee säger du då..

Hahahah :arsele

E22

Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Dakstone skrev:
2189518 Nu ska du inte vara taskig,, kör bmw själv.. :banana

Jasså. vet inte vad jag vågar skiva nu så att du inte blir rosen rasande..ni har ju en tendens till att ta era fyrhjuliga livskamrater på liv eller död, ni bmw ägare,( min egen erfarenhet )

Själv så är jag med i VV.bmw.A, Ååå kör helsvenskt med barnstol i baksätet.

Dakstone

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
GSX 1400 K5
E22 skrev:
2189533 Jasså. vet inte vad jag vågar skiva nu så att du inte blir rosen rasande..ni har ju en tendens till att ta era fyrhjuliga livskamrater på liv eller död, ni bmw ägare,( min egen erfarenhet )

Själv så är jag med i VV.bmw.A, Ååå kör helsvenskt med barnstol i baksätet.
Nädå.. garvar lika mycket som du åt bmw räjsers.. :D
Kör en Alpina kombi själv utan vingar,emblem,bytade lyktglas,, :tungan
Även ordentliga däck har den o bes o skattad,försäkrad,, där brukar många räjsers missa,,, :D :D

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6 -06-
Min R6 ska göra 270km/h verklig fart......ganska jämt kan jag tänka i farter över 200km/h annars drar man lätt en sånn. med en 1000cc så drar du den i alla farter, alltså en sådan BMW M3 97-00.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Racercukel skrev:
2189547 Min R6 ska göra 270km/h verklig fart......ganska jämt kan jag tänka i farter över 200km/h annars drar man lätt en sånn. med en 1000cc så drar du den i alla farter, alltså en sådan BMW M3 97-00.

Har du mätt med gps? Vad har du gjort med din hoj? Den gör ju knappast 270km/h i verklig fart..

När det är höga farter som gäller så går ju bilar väldigt bra. Men jag har svårt att tänka mig att en 321hk bil på 1500+kg drog din hoj. Det måste ha vart något gjort med den.. Eller så började han accelerera långt innan dig..

E22

Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Dakstone skrev:
2189542 Nädå.. garvar lika mycket som du åt bmw räjsers.. :D
Kör en Alpina kombi själv utan vingar,emblem,bytade lyktglas,, :tungan
Även ordentliga däck har den o bes o skattad,försäkrad,, där brukar många räjsers missa,,, :D :D

Jag låter väll ganska störd när jag pratar om bmw men det är inte utan orsak.
pendlar en del på E22 mellan lund & kristianstad, trafiken på den vägen är ju ganska så agresiv om man säger, & man träffar på en hel del stolpskott på denna sträcka. "tuffast" av alla är dom med bmw.
Av någon anledning så körsättet hos personer som sitter bakom ratten på en bmw en aningen snevridet, skevt. eller har ni en knappr som ni trycker i där det står "strippslimma" på??Å en knapp med "kör om vid möte".
Ja jag fattar inte meningen med detta, du som vet & har bmw, har ni sånna förprogramerade knappar eller?? själv har jag bara farthållare & är grymt blödig när min sonen på 5 månader åker med.

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06
Kul race, särskilt eftersom jag har ägt både en R6:a och en M3 -96. Om M3:an har borttagen toppfartsspärr så går den snabbare än en R6:a. Runt 270km/h verklig fart gör den nog i alla fall. Första generationens R6 gör väl ungefär 250km/h verklig fart. Körde du i 245-250km/h så är det ju inte så konstigt att du blev omkörd. 245km/h motsvarar väl ungefär 230km/h verklig fart, och det är ju ingen match för M3:an.

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6 -06-
Rash skrev:
2189561 Har du mätt med gps? Vad har du gjort med din hoj? Den gör ju knappast 270km/h i verklig fart..

När det är höga farter som gäller så går ju bilar väldigt bra. Men jag har svårt att tänka mig att en 321hk bil på 1500+kg drog din hoj. Det måste ha vart något gjort med den.. Eller så började han accelerera långt innan dig..

Nja, enligt testerna så var R6:an snabbast av 600 kubikarna, kommer inte ihåg om det va 268km/h eller 270km/h den gick.

Dakstone

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
GSX 1400 K5
E22 skrev:
2189567 Jag låter väll ganska störd när jag pratar om bmw men det är inte utan orsak.
pendlar en del på E22 mellan lund & kristianstad, trafiken på den vägen är ju ganska så agresiv om man säger, & man träffar på en hel del stolpskott på denna sträcka. "tuffast" av alla är dom med bmw.
Av någon anledning så körsättet hos personer som sitter bakom ratten på en bmw en aningen snevridet, skevt. eller har ni en knappr som ni trycker i där det står "strippslimma" på??Å en knapp med "kör om vid möte".
Ja jag fattar inte meningen med detta, du som vet & har bmw, har ni sånna förprogramerade knappar eller?? själv har jag bara farthållare & är grymt blödig när min sonen på 5 månader åker med.
Kan bara hålla med dig tyvärr,,,
Nä sånna knappar har jag inte i min iallafall..

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06
Racercukel skrev:
2189581 Nja, enligt testerna så var R6:an snabbast av 600 kubikarna, kommer inte ihåg om det va 268km/h eller 270km/h den gick.
Jag har Bike framför mig. 266km/h fixade R6:an.

gyver

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2005
Hoj
Kawasaki z750

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
E22 skrev:
2189516 Bra :tummenupp då är det bara en lättstegrad hoj som skall till då, eller en del träning på den du redan har.

neee säger du då..

klockren! :lol

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
Fred00 skrev:
2189612 Jag har Bike framför mig. 266km/h fixade R6:an.

med tom tank, utan speglar lite nitro i tanken nerförsbacke medvind och hemlängtan och 40kilos förare lr..

en m3 utan spärr gör nog 275 riktiga o en m5 gamla gamla vet jag gör 285 riktiga dom nyare gör säkert 10 till. dock inget acc o snacka om över 250 enligt mej iaf, man får nog ligga o pressa ett bra tag om man ska brassa ifrån en hoj

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024