Pizzabagarn jagar lasermannen? :)

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Och så blev även den här tråden en orgie i internskämt mellan Bettskena och hans vänner. Nu fattas bara att nån skriver nåt elakt om BusAnnas pattar också så är snart tjejgänget här och spammar ner lite om Pizzabagarns mikropenis och allt vad det är. :rolleyes:

Last edited:

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Bettskena hatar alla förutom mig för jag är en sådan fin förebild enligt honom.

Och så blev även den här tråden en orgie i internskämt mellan Bettskena med vänner. Nu fattas bara att nån skriver nåt elakt om BusAnnas pattar också så är snart tjejgänget här och spammar ner lite om Pizzabagarns mikropenis och allt vad det är. :rolleyes:

Helt rätt!
Så går det om man startar en tråd som innehåller "Pizzabagarn"......not my bad :D
För övrigt är BusAnnas pattar sååå 2010 och det är snart dags för ett nytt år med nya möjligheter.
Nästa år är det Bettskenas tighta A-kupa som ska analyseras.

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
kan också bli "Bettskenas totala krig mot släkten xxxxxxx-xxxxx-xxxxxxxxxx" ifall det är en främmande makt som jagar tidigare medborgare.

kaos är granne med gud.

Och så blev även den här tråden en orgie i internskämt mellan Bettskena och hans vänner. Nu fattas bara att nån skriver nåt elakt om BusAnnas pattar också så är snart tjejgänget här och spammar ner lite om Pizzabagarns mikropenis och allt vad det är. :rolleyes:

men bubben då.

Last edited:

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
De vore så rätt om de vart någon stackars Svensson eller Johansson som vart slaktad av rosengårds egna pöbel. För att senare visa sig att de var en Muhammed själv som gjort alla skjutningar.
De är lite medias fel att de blir såhär eftersom de från dag 1 vinklat de som rasrelaterade skjutningar och att de skulle vara någon högersvenne som gör de.
Finns de några belägg för att skjutningarna är från en högerextremist mer än att alla offer råkat ha invandrarbakgrund.

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
fågelturken är kung.

"turk-fenomenet" uppstog ju i "gurkstaden" Västerås där den legendariske "skogsturken" djungelvrålade ur sig den klassiska repliken: Vem var det som kasta!!!!! :tummenupp

rätt coolt att "laserturken" redan finns i typ 20 olika ex. på Youtube.com :D

för övrigt så ska polisen förhindra flera "ape-skjutningar" i malmö genom att klassa hela malmö som "naturreservat":tummenupp

mvh.T

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
"jag ska klippa hans tung ehh, klippa hans öron, ehh jag ska göra kaoz med han"

detta uttalande är ju redan legendariskt:rofl

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag känner igen fenomenet som uppstår när man samlar en befolkningsgrupp på ett ställe.
Har en före detta arbetskamrat som är syrian.
Bra kille.
Men:
När han varit i Södertälje och hälsat på släkten, så tar det en stund att få tillbaka honom till verkligheten.
Det gäller alla befolkningsgrupper.
Inklusive skåningar, smålänningar, östgötar, västgötar, halänningar, norrlänningar, (defenetivt) stockholmare och vad man än kan tänka sig.

Skytten kan mycket väl vara kebabsvarvare och målvalet baserat på tillgång, inte hudfärg.
Opererar han i Rosengård så kommer han att göra hål i många flottskallar innan han råkar se en representant av herrefolket.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Alltså jag är själv utlänning å skäms över att jag är det ibland pågrund utav såna som han.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag känner igen fenomenet som uppstår när man samlar en befolkningsgrupp på ett ställe.
Har en före detta arbetskamrat som är syrian.
Bra kille.
Men:
När han varit i Södertälje och hälsat på släkten, så tar det en stund att få tillbaka honom till verkligheten.
Det gäller alla befolkningsgrupper.
Inklusive skåningar, smålänningar, östgötar, västgötar, halänningar, norrlänningar, (defenetivt) stockholmare och vad man än kan tänka sig.

Skytten kan mycket väl vara kebabsvarvare och målvalet baserat på tillgång, inte hudfärg.
Opererar han i Rosengård så kommer han att göra hål i många flottskallar innan han råkar se en representant av herrefolket.

"kebabsvarvare" :rofl

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...