Place your bets here at Pettsson (istället för Betson)

YappE

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Såld!
Glenning skrev:
Vet inte hur bra och säkert det var. Det är ju så att jag hört från en mycket säker källa att det ser ut att bli en vo match. Verkar som om en av de tävlande tyckte att motståndaren såg alldeles för kraftig och välbyggd ut. (Och snygg) :hihi :rofl

Nu har ryktesspridningen börjat. Har ni satsat rätt? :rofl

Med andra ord så e det du som lämnat vo :rofl

YappE

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Såld!
Glenning skrev:
Du är kille och förstår inte sånt. Lämna det åt brudarna. :tummenupp :hihi

Jag syfta ju på Lisa.. om hon nu lirar handboll så e hon ju inte otränad direkt..... Och vad tränar du... ? Äta godis o slappa hårt på soffan... :tungan

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Hitta ännu en tråd som inte blivit riktigt färdig liksom :fakta

Kanske läge o få saken urvärden den 17 på Olearys :tummenupp

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Skutte skrev:
Hitta ännu en tråd som inte blivit riktigt färdig liksom :fakta

Kanske läge o få saken urvärden den 17 på Olearys :tummenupp
Tja... då får vi väl se till att få dit Lissita också. Klenning föll ju för grupptrycket och dyker in.

Efter att ha vägt för- och nackdelar mellan kombatanterna har jag belutat mig för att satsa 43 spänn i baren och sen skratta hela kvällen. Glenning bryta arm med en kvinna... ja jissses... :rofl

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Maverick_ou812 skrev:
Tja... då får vi väl se till att få dit Lissita också. Klenning föll ju för grupptrycket och dyker in.

Efter att ha vägt för- och nackdelar mellan kombatanterna har jag belutat mig för att satsa 43 spänn i baren och sen skratta hela kvällen. Glenning bryta arm med en kvinna... ja jissses... :rofl

Vadå! Jag vann ju förra gången. Ialla fall mot Lisa. Hon vågade ju inte ens komma. :rofl

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Ville ju bara ge er en ny chans o oss andra ett gott skratt :tummenupp

Dessutom e jag så jäkla utråkad typ, fattar du hur manfår leta i trådarna bara för o hitta såna häringa klenoder bland allt annat skit vi skrivit :huvet

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
Skutte skrev:
Ville ju bara ge er en ny chans o oss andra ett gott skratt :tummenupp

Dessutom e jag så jäkla utråkad typ, fattar du hur manfår leta i trådarna bara för o hitta såna häringa klenoder bland allt annat skit vi skrivit :huvet

VA! Vad menar du. Vi har väl inte skrivit någon skit på SH. :confused: :rofl

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Ducati 1098S
Nej vad e det för snack...har väl alltid hållits på en hög seriös nivå..... Sen sätter jag en 500 på Glenn som vinnare... :tummenupp

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Köpt
#57 Thundrace skrev:
Nej vad e det för snack...har väl alltid hållits på en hög seriös nivå..... Sen sätter jag en 500 på Glenn som vinnare... :tummenupp

Taget under förutsättning att lilla Lissita dyker upp. Haha, lätta pengar. Finns ju inte en chans att jag vinner. :rofl

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Ducati 1098S
Glenning skrev:
Taget under förutsättning att lilla Lissita dyker upp. Haha, lätta pengar. Finns ju inte en chans att jag vinner. :rofl

Jag tror på dig......och att jag ser det som att oddsen innebär att om hon vinner så har jag blivit av med en 500:ing....går att leva med....OM du vinner och om man kollar oddsen så innebär den 500:ingen att jag kan:
1. Köpa ny hoj.
2. Köpa Storebro 60 fotaren jag drömmer om.
3. Köpa en tomt att bygga på utomlands,i storleksordningen Mexico...

Men främst för att jag tror på dig! :tummenupp :rofl

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Glenning skrev:
För att ge alla en bättre chans att placera sina pengar rätt så behöver vi nog lite mer information om dom tävlande. Har plockat fram lite fysiska fakta, eller tja, fakta o fakta....

Det är armbrytning det handlar om mellan dessa överarmar. Vem vinner?

Bifogat

• G arm.JPG
    G arm.JPG
    4.9 KB · Visningar: 28
  • L arm.JPG
    L arm.JPG
    10.1 KB · Visningar: 31
Last edited:

Boffen

Thank you very much
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Daytona 675
Maverick_ou812 skrev:
För att ge alla en bättre chans att placera sina pengar rätt så behöver vi nog lite mer information om dom tävlande. Har plockat fram lite fysiska fakta, eller tja, fakta o fakta....

App app, storleken betyder inte allt :fakta

Weloz

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Hoj
GSX-R 750
Maverick_ou812 skrev:

100 Spänn på Glenning :yoparty
Som bakgrunden på din bild antyder är den från i somras, vad jag vet har han tränat upp sig ganska duktigt sedan dess.

Litar på dig Glenning, du hinner fortfarande ner på gymet ett par gånger innan fredag :7peta

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Weloz skrev:
100 Spänn på Glenning :yoparty
Som bakgrunden på din bild antyder är den från i somras, vad jag vet har han tränat upp sig ganska duktigt sedan dess.

Litar på dig Glenning, du hinner fortfarande ner på gymet ett par gånger innan fredag :7peta
Han ser ruggigt sammanbiten ut redan vid fototillfället.

Bifogat

• Glenn.JPG
    Glenn.JPG
    87.4 KB · Visningar: 27
Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION