Såg på invigningen av Biden, ger en lite hopp om landet där borta. Vilken skillnad och lättnad Gubben är gammal och skrynklig, men genuin och har moral. Har under Trump-åren typ helt tappat intresset att besöka USA pga kaoset. Åkte första året Trump blev president och då jag var rädd att inte bli insläppt, det var skum känsla i landet. Jag blir även alltid stoppad på flygplatserna i både Sverige och USA för att bli intervjuad av deras immigration. Har tidigare blivit portad i 10 år hehe... Då jag bodde i Cali början på 2000-talet och levde livet.
Hur som. Trådens syfte...
Är det någon annan här som dock gillar USA för dessa natur, och annars fina människor, matkultur mm?
Tänkte göra, eller iaf börja planera för en roadtrip igen. Eventuellt köra Alaska / norr och bit av Kanada. Alternativ hålla sig i södern och följa Mississippi.
Har en del vänner kvar jag brukar försöka besöka och har kontakt via FB. De är spridda lite överallt från Cali till Georgia och North Dakota.
Detta vore förstås inte resa 2021..., utan 2022, och dra till en ordentlig resa i kanske en månad.
Någon här som är inne på sånt?
Kanske bara en tråd med allmänna tipsa?
Gärna lite bilder
Kanske även söker någon att göra en resa med...? Har tyvärr inte så många nära bekanta och som kan åka iväg på detta sätt
Ett coolt ställe jag besökte utöver grand canyon var det stora meteorithålet i Arizona. Tycker om fräcka ställen
Hur som. Trådens syfte...
Är det någon annan här som dock gillar USA för dessa natur, och annars fina människor, matkultur mm?
Tänkte göra, eller iaf börja planera för en roadtrip igen. Eventuellt köra Alaska / norr och bit av Kanada. Alternativ hålla sig i södern och följa Mississippi.
Har en del vänner kvar jag brukar försöka besöka och har kontakt via FB. De är spridda lite överallt från Cali till Georgia och North Dakota.
Detta vore förstås inte resa 2021..., utan 2022, och dra till en ordentlig resa i kanske en månad.
Någon här som är inne på sånt?
Kanske bara en tråd med allmänna tipsa?
Gärna lite bilder
Kanske även söker någon att göra en resa med...? Har tyvärr inte så många nära bekanta och som kan åka iväg på detta sätt
Ett coolt ställe jag besökte utöver grand canyon var det stora meteorithålet i Arizona. Tycker om fräcka ställen