Planering inför SM Anderstorp

RR_06

Nu får jag nog f-n ta o lära mig svänga?
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -06 + Banhojkawa

Bifogat

• cee.jpg
    cee.jpg
    24 KB · Visningar: 417

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Denna gör jobbet till fler (fler sådana uttag)
Archive%5CProduct_images%5C44%5CLarge%5C44-571_l.jpg

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Anmälningsavgift 2000:- inkl el, om ej 3 fas + 400:-

BMS

1123,6536,5321
Gick med
20 May 2003
Hoj
Blade-04 Stulen! & CBR XXx Stulen!
stickproppsadaptern?

Ok, är det det blå eller röda kontaktdonet som gäller, dvs tre- eller fem-pinnar? Eller funkar båda? Olika på olika banor?

MVH/Björn

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
När det är tävling så brukar de ju ställa ut elcentraler med "vanliga" 1-fas uttag på så då behöver man ju ingen adapter till europakontakten.

Det är väl endast på kvällsträningarna man behöver adaptern? Fast å andra sidan skadar det ju inte att ha med en utifall det skulle behövas.

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
När det är tävling så brukar de ju ställa ut elcentraler med "vanliga" 1-fas uttag på så då behöver man ju ingen adapter till europakontakten.

Det är väl endast på kvällsträningarna man behöver adaptern? Fast å andra sidan skadar det ju inte att ha med en utifall det skulle behövas.

Var ju inte så många "vanliga" uttag förra året. Bara flyt att man hade tillräckligt med kabel med sig så man kunde skarva sig tillbaka till tältet.

Snart borde det gå att anmäla sig via roadracing.se oxå nu när anmälan och tr är ute.

http://www.arc.nu/visaevent.asp?rId=124

Last edited:

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Några frågor:

1. Kan man köpa käk på SM? Restaurang? Korvkiosk?
2. Finns det ytor att tälta på intill depåområdet?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Några frågor:

1. Kan man köpa käk på SM? Restaurang? Korvkiosk?
2. Finns det ytor att tälta på intill depåområdet?

1: JA, vet dock inte hur bra maten är men det finns en lunchrestaurang. Vet också att dom sålde slut på maten förra året.

2: Finns gräsytor, kanske dock är lite ojämn yta för det är nog ingen "golf-green". Men om man inte måste tälta just bredvid sitt depåtält så finns lite fin-gräs en bit bort :)

/Nitrous

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
1: JA, vet dock inte hur bra maten är men det finns en lunchrestaurang. Vet också att dom sålde slut på maten förra året.

2: Finns gräsytor, kanske dock är lite ojämn yta för det är nog ingen "golf-green". Men om man inte måste tälta just bredvid sitt depåtält så finns lite fin-gräs en bit bort :)

/Nitrous

Tack! :tummenupp

De borde ha lärt sig en läxa till i år och beställer mer mat i år, kan man tycka :)

TILLÄGG: med en bit bort antar jag att du menar gångavstånd?

Jag planerar att köra A- torp det finns plats i bussen att sova blir madrass men torrt och varmt

Kul att du ska köra! Och tackar ödjmukast för erbjudandet men tjejen ska med å heja på, så något mer spatiöst (och kanske även mer privat) måste jag nog hitta på.

Last edited:

Bosse.B

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Yamaha R6 -02, Yamaha yzf 450 -05
Hur stor depåyta ska man boka om man har en Dodge van, husvagn och depåtält? Ställer man husvagnen i depån eller brukar ni hyra plats på nån camping?

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Hur stor depåyta ska man boka om man har en Dodge van, husvagn och depåtält? Ställer man husvagnen i depån eller brukar ni hyra plats på nån camping?

Husvagnen ställer du i depån tillsammans med tältet och Vanen. Yta borde bli bilens bredd + husvagnens bredd + depåtältets längd = ca 5 meter + tält, som bredd på depåytan... Så blir det husvagnens längd som avgör depåytans djup.. Krånglade jag till det nu eller förstår du hur jag menar?
Äntligen drar det snart igång:tummenupp
Ska IngMarie med till A-torp?
Ha de
/Love

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Läste i TR:et att det är depåtystnad 18:00-08:00. Det är väl nytt för i år eller? Och framförallt, hur ska detta gå för blåtaktarna? :tungan

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Någon som funderat på depåbox eller tänker alla tälta?
Visst det kostar en extra slant med box men jag tycker det är värt priset, dock är det lite väl saftigt att stå ensam i box. Boxarna är stora, man behöver ingen adapter till strömkontakterna, tryckluft är framdraget och det finns tvättställ med toalett i alla boxar. Det sistnämnda är perfekt när man ska nervöspissa 2 min före utsläpp.
Man rymmer lätt 5 hojar i varje box!

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...