Sorry glömde helt bort mig! Så här hade jag kört: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=znkWNhIPNPQo.kQ2YI9j7IXjk&usp=sharing
Bara asfalt givetvis.
Absolut ingen fara Det verkar som kartan är låst, står att jag ska söka behörighet?
Sorry glömde helt bort mig! Så här hade jag kört: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=znkWNhIPNPQo.kQ2YI9j7IXjk&usp=sharing
Bara asfalt givetvis.
Attans, den går tillbaka till "privat" ibland. Har lite svårt att ändra detta på mobilen men jag ska se vad jag kan göra!Absolut ingen fara Det verkar som kartan är låst, står att jag ska söka behörighet?
Attans, den går tillbaka till "privat" ibland. Har lite svårt att ändra detta på mobilen men jag ska se vad jag kan göra!
Edit: fixat! https://www.google.com/maps/d/edit?mid=znkWNhIPNPQo.kQ2YI9j7IXjk&usp=sharing
Trevlig läsning. Hur löser du det med boende och mat?
Tack så mycket, nu funka den Den vägen ser ju lite roligare ut
Okej, tack för infon. Jag hade missat lite att man skall gå en bit. Lite slarvig research från min sida. Men jag vet inte om tiden räcker den dagen bara. Det börjar kännas som jag planerade in 1 dag för lite för hela resan.
Det ser ju ut som en helt fantastisk utsikt, så vore ju synd att bomma det
Det var på min 500-milare för två år sen, sthlm-nordkap-tromsö-lofoten-sthlm som jag la upp ätandet på just det sättet. Intog alla måltider i form av hamburgermenyer på vägrestauranger och bensinmackar i Sverige, Norge och Finland. Funkade ypperligt, var enkelt att hitta ställena, smakade vällagat, kunde roa mig med att glo på hojar som blåste förbi samt var snabbt iväg igen, mätt, pigg och glad. I Norge var det dock rätt dyrt för hamburgare + pommes + dryck, typ 150-160 nok. Blev väl ca två sådana om dagen. Summa summarum så upplevde jag att det var ganska standard för mackarna i Norge att erbjuda grillmat och bord och stol utomhus.Middag och liknande får väl bli vid nåt ställe som dyker upp längs vägen. Finns ju en del bensin stationer längs vägen och dom flesta säljer ju nån sorts mat, så det ger sig nog
Kul att du tycker det Då det är min första mc semester och jag är lite bekväm så har jag bokat hotell rum eller liknande. Jag tänkte först tälta, men den utrustningen kommer ju kosta en del och jag ville prova på om det är kul först
Boendet kunde ju blivit billigare, men bokade ca 3 veckor innan och mycket var redan fullbelagt. Så där kunde man ju sparat lite pengar om vart ute i lite mer god tid, en läxa till nästa gång
Frukost ingår på alla ställen jag ska bo. Mellanmål tänkte jag ha med mig, typ en bar/shake. Middag och liknande får väl bli vid nåt ställe som dyker upp längs vägen. Finns ju en del bensin stationer längs vägen och dom flesta säljer ju nån sorts mat, så det ger sig nog
Mitt val då det gäller boende är en "hytte" på någon camping. Någorlunda prisvärt IMHO.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari