Brinntiden på plasma har jag med hört ska vara dålig....
Nu har ju inte jag lusläst tråden, men är det ngn som tagit upp problemet med fastbrända linjer osv?
Läste på ett hemmabioforum att några personer hade fått tex TV3 loggan inbränd i skärmen och såg den när dom kollade på DVD tex.
Jag köpte mig för inte så länge sedan en sony 32" Wide för 11000 på elgiganten och jag är bra nöjd.
Iaf i relation till vad jag gett för pengar så tycker jag mig ha fått en mkt bra TV.
Ska man köpa ngt med ljud och bild som man vill ha ngn hyffsad kvalitet på så ska man defenitivt välja bort dom billigaste produkterna, oavsett vad det gäller för ngt, DVD, TV, Video, förstärkare osv...
Mina erfarenheter säger mig att dom där procenten dyrare det blir ger så mkt mer tillbaka i kvalitet.
Skiter man i vilket så kan man mkt väl köpa den billigaste TVn på tex Netonet, men så är det heller ingen "High end" produkt precis.
Man får vad man betalar för, det gäller allt som oftast mer som regel än undantag.
Plasma och Lcd har jag fått för mig kostar ngnstans mellan 50-100 000 om det ska bli ngt vettigt och trevligt.
Jag kör hellre med medelmåttligt bildrör än en plasma än så länge.
För film tänker jag senare skaffa mig en projektor som komplement till min 32".
//Tobbe