Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
En Honda Cbr600 är den perfecta tjej hojen juh
exiteme skrev:164,5cm.
Jag vill ha en hoj där jag når ner ordentligt. Vill inte balansera ett par hundra kilo på tåspetsarna..
Har ni den kvar? Det är i alldeles rätt pris för oss...Hårding skrev:Min syster är 1,64 och körde förut en Suzuki RF600...den kanske till och med ligger i rätt prisklassen 29.000
exiteme skrev:Jag tänkte försöka byta bort min offroad till förmån för en plastraket i samma prisklass (ca 29 000), så det lär bli en äldre modell. Men om man är kort som en trädgårdstomte (typ ), vad ska man då titta på för hoj? Jag kan tyvärr inte gå till en hojaffär och prova, för modellerna ändras ju med åren...
Brutus skrev:Faktiskt så tycker jag att min hoj är väldigt låg..bra mycket lägre än alla nyare sporthojar jag provsuttit, men däremot så väger den ju sina modiga kilon..men jag misstänker att tex fzr600 borde vara en trevlig cykel..
den är väl 177 mm i sadelhöjd om jag inte misstar mig.
mb skrev:Mitt gamla lok ägdes förresten av en tjej som var 1,65 innan.
ft skrev:Hur lång var hon efteråt då?
Förlåt. Jag var tvungen. Det var någon som påstod sig vara drygare än mig häromdagen och så kan vi ju inte ha det!
exiteme skrev:164,5cm. Men tydligen korta ben...
Jag vill ha en hoj där jag når ner ordentligt. Vill inte balansera ett par hundra kilo på tåspetsarna.. Hade en Kawa GPZ600 som jag lyckades tippa två gånger..
exiteme skrev:164,5cm. Men tydligen korta ben...
Jag vill ha en hoj där jag når ner ordentligt. Vill inte balansera ett par hundra kilo på tåspetsarna.. Hade en Kawa GPZ600 som jag lyckades tippa två gånger..
Jåke skrev:Inte så mycket plast, men j-vligt kul är TRX850.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|