amullo
Italiensk Allroad
TJÖP EN DUCCE!
Se till att försöka få prova maskinerna. Skulle jag köpa en ny hoj oavsett märke så vill iallafall jag prova den innan.
Jag hör sällan något negativt om någon av de nya sporthojarna, annat än rent försäkringsmässigt, vilket är normalt.
Personligen skulle jag nog titta extra hårt på Honda om jag skulle ha en rad4 1000cc. Vet inte varför.. kanske är det utseendet och tekniken som lockar.
Men eftersom man är såld på tvinnar så blir det nog ducce igen. 2008 kommer det en efterföljare till 999 som skall ligga på runt 1100cc och grundmodellen skall enligt uppgift leverera runt 160Hk och 110nm med en väldigt lättkörd effektkurva.

Se till att försöka få prova maskinerna. Skulle jag köpa en ny hoj oavsett märke så vill iallafall jag prova den innan.
Jag hör sällan något negativt om någon av de nya sporthojarna, annat än rent försäkringsmässigt, vilket är normalt.
Personligen skulle jag nog titta extra hårt på Honda om jag skulle ha en rad4 1000cc. Vet inte varför.. kanske är det utseendet och tekniken som lockar.
Men eftersom man är såld på tvinnar så blir det nog ducce igen. 2008 kommer det en efterföljare till 999 som skall ligga på runt 1100cc och grundmodellen skall enligt uppgift leverera runt 160Hk och 110nm med en väldigt lättkörd effektkurva.