har du bilkörkort så e det bara varning första gången
Va inte så säker på det. Det är från person till person och situation till situation. Du känner inte trådskaparen.
har du bilkörkort så e det bara varning första gången
Intressant, Jag trodde inte att lagen tillämpas individuellt, och från situation till situation. Lagtext är skriven så att den alltid ska kunna tillämpas på samma sätt. Utöver det har du rättspraxis, och när inte det räcker, så kan rätten välja att rätta sig efter lagförslag.Va inte så säker på det. Det är från person till person och situation till situation. Du känner inte trådskaparen.
Intressant, Jag trodde inte att lagen tillämpas individuellt, och från situation till situation.
Sant, läste om ditt inlägg. Du skrev har du har körkort. Jag tänkte på om han är tidigare dömd och saknar b-körkort...då är polisen inte så gulliga o låter dig gå med en varning.
hmm.. är det inte tvärtom. Har man en annan behörighet straffas det hårdare att köra en behörighet man inte har?har du bilkörkort så e det bara varning första gången
hmm.. är det inte tvärtom. Har man en annan behörighet straffas det hårdare att köra en behörighet man inte har?
nu kanske jag cyklar
Har ej läst igenom alla svar men har du inte varit borta vid Granhammar? Där finns en stoor parkering och jag tror även att körskolorna brukar öva där för det brukar ligga koner utlaggda där. Annars så finns det markerat var konerna ska vara om man har med sig sina egna
Har inte varit därborta på ett tag men så var det sist jag var där iallafall
Var ligger det?Nära kungsängen eller?
Ja, precis det ligger i kungsängen. Vid i1, militärområdet. Efter Brunna. Även ändhållplats för buss 559
Är du med på vart det är då?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |