Playstation 2 spel

Majk

Guest
Vill ha lite hjälp .
Vilka spel är phett bra just nu ett topp 5 -lista skulle inte skada.
så jag vet vad man ska handla .

Tack på förhand mvh Majk
 
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Stockholm - Söder
Hoj
en deformerad skrothög
Majk skrev:
Vill ha lite hjälp .
Vilka spel är phett bra just nu ett topp 5 -lista skulle inte skada.
så jag vet vad man ska handla .

Tack på förhand mvh Majk

Köp MotoGP 3!!! Ett måste för alla sporthojåkare som har ps2! Finns på xbox oxå. Som att köra bana med mc på riktigt, fast utan g-krafterna! ..och utan kraschkostnaderna...
Man kan köra som Rossi och rita svarta streck i kurvorna :tungan
Väldigt bra för att lära sig spårval, synd bara att de nordiska banorna inte finns med...
 

Cosmo

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Spånga
Hoj
KTM
Lite andra roliga spel är Soul Calibur 2 om du gillar bra fightingspel.
Annars så funkar ssx3 bra när man längtar bort till snö nu när det ska vara vinter.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
NFSU är inte roligt :(
Men däremot gta-vice city och vanliga 3:an också såklart om man inte lirat det. Köp sen alla resident evil-spelen och bli rädd :D
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Actionspel finns det ett par bra, Hitman 2, True Crime, Navy Seals osv.

När det gäller bilspel är det bara GTA III och VC samt GT III och GT Concept som är värt och köpa. Resten ångrar man sig.
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Ett spel som e ett måste i samlingen e ju helt klart det senaste Tony Hawk spelet.. spelat sönder mig själv på alla thps spelen.. humm få nog ta o koppla in min networkadapter så man kan lira lite online.. :D

Men Carro spelar sitt Jak II.. ett ganska underhållande äventyrsspel.. även första spelet Jak & Dexter var väldigt underhållande.. o även hela Crash serien e ju väldigt trevliga..
 

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Ort
Oxie (Toarp)
Hoj
To be continued...
Håller med om att Gta 3 och VC, och Gran Turismo 3 (Med ratt är den underbar) är obligatoriska. Concept är lite onödig. Snart kommer GT4 också.

Har spelat NFS: Underground i ett par veckor nu. Tycker inte det är SÅ roligt. Möjligtvis om man älskar Fast and the furious-stuket.
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Maverick skrev:
Ett spel som e ett måste i samlingen e ju helt klart det senaste Tony Hawk spelet.. spelat sönder mig själv på alla thps spelen.. humm få nog ta o koppla in min networkadapter så man kan lira lite online.. :D

Men Carro spelar sitt Jak II.. ett ganska underhållande äventyrsspel.. även första spelet Jak & Dexter var väldigt underhållande.. o även hela Crash serien e ju väldigt trevliga..

Har du skaffat Tony Hawk Underground??? ISF måste jag komma förbi och visa dig hur man ska spela...:D Jag har semester hela nästa vecka...så jag kikar nog in nån dag...
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Rodentboy skrev:
Har du skaffat Tony Hawk Underground??? ISF måste jag komma förbi och visa dig hur man ska spela...:D Jag har semester hela nästa vecka...så jag kikar nog in nån dag...
Muuuhahahahaha.. any time baby.. slår ju dig me förbunna ögon.. har du nånsin varit i närheten?? fast du e ju klart den bästa jag spelat mot sen polarn flytta tbx till växjö.. :)
 

spik

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Öckerö
Hoj
CBR 900rr 99,KTM 990sm
Grymma Spel

Medal Of Honor - Rising Sun , Moto Gp 3,Silent hill 3, tony hawk´s underground dom e toppen spel. :yoparty
 
Last edited:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Maverick skrev:
Muuuhahahahaha.. any time baby.. slår ju dig me förbunna ögon.. har du nånsin varit i närheten?? fast du e ju klart den bästa jag spelat mot sen polarn flytta tbx till växjö.. :)

Jag har ju faktiskt vunnit 2-3 gånger...fast i regel för lorar jag ju med drygt en halv miljon poäng eller nåt...

Kan tillägga att jag är inte så jävla dålig...lyckas ju få ihop mellan 150-200.000 poäng oftast, men det hjälper ju inte när man spelar mot nån som gör combos som ger minst 600.000 poäng...:(
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top