Det är nu man börjar se sig om efter en luftkyld nakenhoj med max en cylinder.....Förbannat va drygt men tack för svar
Jag, som inte gillar radfyror, utan just encylindriga luftkylda motorer ( och trumbromsar ) har motvilligt en radfyra någon försett med separata filter. Som alla vettiga(!) människor så beställde jag den saknade luftburken från England bara för att upptäcka att motorn måste UR för att sticka in burken i ramen. Jag stod säkert tio minuter med burken i handen medans det sakta sakta började gå upp för mig…Det är nu man börjar se sig om efter en luftkyld nakenhoj med max en cylinder.....
Säker, det brukar räcka att lyfta bort förgasarbryggan, vad är det för hoj?Jag, som inte gillar radfyror, utan just encylindriga luftkylda motorer ( och trumbromsar ) har motvilligt en radfyra någon försett med separata filter. Som alla vettiga(!) människor så beställde jag den saknade luftburken från England bara för att upptäcka att motorn måste UR för att sticka in burken i ramen. Jag stod säkert tio minuter med burken i handen medans det sakta sakta började gå upp för mig…
(Sorry för offtopic)Jag, som inte gillar radfyror, utan just encylindriga luftkylda motorer ( och trumbromsar ) har motvilligt en radfyra någon försett med separata filter. Som alla vettiga(!) människor så beställde jag den saknade luftburken från England bara för att upptäcka att motorn måste UR för att sticka in burken i ramen. Jag stod säkert tio minuter med burken i handen medans det sakta sakta började gå upp för mig…
Har haft samma problem. Löste sig genom att plocka bort både brygga och insugningsgummin.bara för att upptäcka att motorn måste UR för att sticka in burken i ramen.
Tyvärr ?Säker, det brukar räcka att lyfta bort förgasarbryggan, vad är det för hoj?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|