Pluggo

byggarn

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2004
Sitter ofta och tar del av kunskapen och historierna på forumet, så det är väl lika bra att presentera sig.
Jag är en 32-åring som ursprungligen kommer från Kiruna, bor nu i Smockholm. Jobbade förra året som byggarbetare, pluggar till läkare nu. Började min hojkarriär på en GSXR 1100, har sen haft en ZX 9 följt av en Meanstreak (tänkte försöka satsa på nåt mindre farligt men det var hur tråkigt som helst med custom...) och äger nu en YZF 1000 som dessvärre blev kvaddad i höstas. Den är dock min lilla hobby nu, ska bli streetfighter. Nästan klar :D hittar bara inte Duke-kåpa...

byggarn skrev:
Sitter ofta och tar del av kunskapen och historierna på forumet, så det är väl lika bra att presentera sig.
Jag är en 32-åring som ursprungligen kommer från Kiruna, bor nu i Smockholm. Jobbade förra året som byggarbetare, pluggar till läkare nu. Började min hojkarriär på en GSXR 1100, har sen haft en ZX 9 följt av en Meanstreak (tänkte försöka satsa på nåt mindre farligt men det var hur tråkigt som helst med custom...) och äger nu en YZF 1000 som dessvärre blev kvaddad i höstas. Den är dock min lilla hobby nu, ska bli streetfighter. Nästan klar :D hittar bara inte Duke-kåpa...

Välkommen! Du kommer ha det bra hära på sh! :tummenupp
Skicka gärna bilder på ditt bygge!

Kul att se att det finns folk som är äldre än mig som cohså spottat i nävarna och satt sig i skolbänken ingen, och att dessutom gilla streetfighters gör dig ju bara till en ännu bättre mäniska. :tummenupp

Nyheter
Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj