s9d8as0vjk
Guest
Liwa, PMC älskar inte alla men Swedieponken och de allra flesta är välkomna om han/dom vill haka på.
Mr B skrev:Liwa, PMC älskar inte alla men Swedieponken och de allra flesta är välkomna om han/dom vill haka på.
Swedie skrev:liwa... hack hack
jag är ju välkommen nu! får väl hojjen om 2 veckor hoppas jag. SKit osså!!! ska ju ringa de där transportföretaget.. skit.. måste se till att dem inte tappar hojjen i vattnet på vägen hit.
Mr B skrev:Liwa, PMC älskar inte alla men Swedieponken och de allra flesta är välkomna om han/dom vill haka på.
Mr B skrev:Liwa, jag kom på att dom som var "bannade" förr inte är det längre ... ikväll var det BARA glada miner. Även från farbror blå som till och med berömde ett fint baklyse på Sveavägen.
Swedie, var väl 20-30 hojar eller nåt. Film kommer !
RoLLER skrev:Jag glömde ju att skriva att det va en djävligt kul kväll. Mer sånt här!!!! Mitt ex. som var här och hälsade på från Frankrike satt och skrattade i hjälmen bakom mig. Det var mysigt att höra att hon hade en kul kväll... Osså fick jag sånna "duktig-pojke" klappar när jag wheelade, jag trodde hon skulle tycka det va lite läskigt men hon älskade det här
Speedball skrev:Btw,
PMC sidan verkar ha kakat ur totalt via Bostream nu.
Någon annan med samma erfarenhet?
-S
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati