PMC-night Tisdagen den 23/9 kl 18 - ??

s9d8as0vjk

Guest
Liwa, PMC älskar inte alla men Swedieponken och de allra flesta är välkomna om han/dom vill haka på.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Mr B skrev:
Liwa, PMC älskar inte alla men Swedieponken och de allra flesta är välkomna om han/dom vill haka på.

Tråkigt om PMC inte "älskar" alla och att inte alla är välkommna att haka på PMC

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
liwa... hack hack ;)

jag är ju välkommen nu! får väl hojjen om 2 veckor hoppas jag. SKit osså!!! ska ju ringa de där transportföretaget.. skit.. måste se till att dem inte tappar hojjen i vattnet på vägen hit.

s9d8as0vjk

Guest
Liwa, ja det är tråkigt att det är så men dom som inte är välkomna är inte många. Nu när jag tänker efter så är nog ingen icke välkommen ... bara att dyka upp och köra.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
liwa... hack hack ;)

jag är ju välkommen nu! får väl hojjen om 2 veckor hoppas jag. SKit osså!!! ska ju ringa de där transportföretaget.. skit.. måste se till att dem inte tappar hojjen i vattnet på vägen hit.

Det var inget hack Swedie, utan bara tråkigt att PMC inte tyckte att alla var välkomna att åka med dom. Men dom har ändrat sig nu och all är välkomna att åka med PMC :tummenupp

s9d8as0vjk

Guest
Liwa, kolla ursprungsposten ...

"Se till att det blir ett redigt gäng nu ! Alla är välkomna ..." ;)

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MrB, om du nu ska bli sådan så se ditt tidigare inlägg från idag ;)

Mr B skrev:

s9d8as0vjk

Guest
Liwa, jag kom på att dom som var "bannade" förr inte är det längre ... ikväll var det BARA glada miner. Även från farbror blå som till och med berömde ett fint baklyse på Sveavägen. :)

Swedie, var väl 20-30 hojar eller nåt. Film kommer !

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MrB, bra att du kom på bättre tankar

Hade jag varit där hade polisen varit mäkta stolta över min reflex bak på hojen :D

s9d8as0vjk

Guest
Jag kom på bättre tankar ? Nu är jag inte med ... men det blir säkert bra ... eller ?

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mr B skrev:
Liwa, jag kom på att dom som var "bannade" förr inte är det längre ... ikväll var det BARA glada miner. Även från farbror blå som till och med berömde ett fint baklyse på Sveavägen. :)

Swedie, var väl 20-30 hojar eller nåt. Film kommer !

HahahhaHAHa Det var mitt baklyse han kom för att berömma :D Jag trodde..... SHIT nu blire strul när han kom med raska steg mot mig efter jag hade varvat på varvstoppet innan jag såg han :eek: Men han tyckte det va "halv-bra" att bara ha en bakblinkers.... Men inte för att han la nån större vikt vid det... Kul att träffa en MC intresserad mc polis som va trevlig och ville snacka hoj :tummenupp

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag glömde ju att skriva att det va en djävligt kul kväll. Mer sånt här!!!! :tummenupp Mitt ex. som var här och hälsade på från Frankrike satt och skrattade i hjälmen bakom mig. Det var mysigt att höra att hon hade en kul kväll... Osså fick jag sånna "duktig-pojke" klappar när jag wheelade, jag trodde hon skulle tycka det va lite läskigt men hon älskade det här :D :cool:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RoLLER skrev:
Jag glömde ju att skriva att det va en djävligt kul kväll. Mer sånt här!!!! :tummenupp Mitt ex. som var här och hälsade på från Frankrike satt och skrattade i hjälmen bakom mig. Det var mysigt att höra att hon hade en kul kväll... Osså fick jag sånna "duktig-pojke" klappar när jag wheelade, jag trodde hon skulle tycka det va lite läskigt men hon älskade det här :D :cool:

Roller! Tjejer som älskar åka hoj är det tuff om här på forumet bland killarna. Så greppa henne igen innan någon annan gör det ;)

Tänk så lätt vi tjejer kan få er killar att "vekna" lite, lite kutter och små klappar på ryggen. Mer uppmuntran behöver ni alltså inte ;) ;)

Speedball

Adrenaline addict
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
525 EXC SM + WR426 SM
Tack för en mycket trevlig kväll igår.
Skrapar just nu laskers däck rester från mitt kåpglas... :rock
Smoke on baby :D

Btw,
PMC sidan verkar ha kakat ur totalt via Bostream nu.
Någon annan med samma erfarenhet?

-S

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Speedball skrev:
Btw,
PMC sidan verkar ha kakat ur totalt via Bostream nu.
Någon annan med samma erfarenhet?

-S

Det är inte ovanligt så att säga.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...