Pokerbord - Var hitta ett prisvärt sådant?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Ska jag förlora pengar ska jag göra det med stil!

- Var hittar jag det mest prisvärda pokerbordet? Priset är avgörande men när man väl hittat ett par billiga är det ju alltid ett plus om något av dem är bättre än de andra..

Jag har kikat på www.jula.se och www.teknikmagasinet.se och visst har de pokerbord men jag vill ändå höra era synpunkter...

Och att bygga ett bord kan vara en idé men då ska det löna sig och inte bara byggas för byggandets skull!

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Jag har det från JULA och det fungerar utmärkt.

/Micke

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Wesslan skrev:
Jag har det från JULA och det fungerar utmärkt.

/Micke

Jag köpte detta för 299:- .. Känns lagom för mig!
Poker_Table_Top.jpg

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Jag kan ordna en riktig men då snackar vi andra priser än jula!!! Hör av dig om du är intresserad...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
T509 skrev:
Jag kan ordna en riktig men då snackar vi andra priser än jula!!! Hör av dig om du är intresserad...

För mig var priset viktigast i dagsläget eftersom det bara är tänkt för hemmabruk.. Så därför kändes 299:- för det där som en bra början.. Nu ligger det i bagaget å väntar.. Praktiskt med bärväska oxå.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Den dær plastvikmattan du har i bagage luckan får du inte kalla pokerbord!! :fatta!
Læmna kvar den dær den ligger.

http://www.magnusanderssonab.com/poker.htm

Home edition 2 ær væl prisvært. Dock gillar jag inte filten på de dær billiga borden, den blir stræv och ær "svår" att sopa av.

Køp Ull-filten på MAAB och bygg dej ett eget, alt starta en pokerklubb, fixa en drøs medlemmar och skaffa ett pokerrum som sponsor. Vips så har du en hel uppsættning bord :tungan

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
mjukis skrev:
Den dær plastvikmattan du har i bagage luckan får du inte kalla pokerbord!! :fatta!
Læmna kvar den dær den ligger.

Skulle jag köpa ett bord till min och mina polares lilla pokerklubb hade inte jag heller köpt ett budgetbord... Då hade det varit värt att kosta på lite bättre grejor..
Men så länge som vi bara lär spela en gång varannan månad därhemma så räcker ett budgetbord då det inte är kvaliten man är ute efter utan bara att ge lite bättre stämmning...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
HönaPower skrev:
Tack....så fort man sätter på TV:n så kommer nått jävla pokerpgrogram, sen är det reklampaus...& där visar dom poker....fy satan! :3freak

Men du kan väl spela in dina favoritdokusåpor så du kan titta på dem när det sänds poker på tv?!

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
HönaPower skrev:
Tack....så fort man sätter på TV:n så kommer nått jävla pokerpgrogram, sen är det reklampaus...& där visar dom poker....fy satan! :3freak

Va har du för kanaler? Tycker det är för lite poker på tv! :7peta

korvgubbe skrev:
Skulle jag köpa ett bord till min och mina polares lilla pokerklubb hade inte jag heller köpt ett budgetbord... Då hade det varit värt att kosta på lite bättre grejor..
Men så länge som vi bara lär spela en gång varannan månad därhemma så räcker ett budgetbord då det inte är kvaliten man är ute efter utan bara att ge lite bättre stämmning...

Jo det är väl kanske sant, men har man ett bra bord vill man spela oftare ;)

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
korvgubbe skrev:
Ska jag förlora pengar ska jag göra det med stil!

- Var hittar jag det mest prisvärda pokerbordet? Priset är avgörande men när man väl hittat ett par billiga är det ju alltid ett plus om något av dem är bättre än de andra..

Jag har kikat på www.jula.se och www.teknikmagasinet.se och visst har de pokerbord men jag vill ändå höra era synpunkter...

Och att bygga ett bord kan vara en idé men då ska det löna sig och inte bara byggas för byggandets skull!

Meeen, för helvete!!!!

Varför sådan hets runt detta?????

Har ni aldrig spelat poker förut? med kompisar.

Det är satan 20 år sedan man lirade poker med polarna om pengar, nu har man slutat med sådana trivialiteter!!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...