Pokernissar

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Har ni tips på bra pokersiter, körde på svenskaspel men knappa in taskiga inställningar på spel begränsningar så nu har jag låst ut mig själv:D

Siten ska vara lätt att flytta pengar till och från via Internetbank, gärna bonus på spelande(hört att det finns de som har det) och gärna bonus ifall man som pokerhaj kör på just deras site eller börjar göra det :D

någon som testat

www.pkr.com

verkar coolt men lite trassel med överföringar.

kom igen med bra tips, rabattkoder osv. :tummenupp

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Spelade på Expekt tidigare, men inte längre pga deras sunkiga klient och alla djävla driftsstörningar.

Lirar numera endast på FullTiltPoker. Inte en driftsstörning, riktigt smutt klient, bonusmöjligheter när du signar upp, möjlighet till rakeback om du signar upp via någon av deras partner (du kan få både rakeback + signup bonus). Mycket bra trafik på alla nivår på alla typer av spel. Enda nackdelen är att det är lite osmidigt att flytta pengarna (NetTeller).

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jag testade svenska spels enbart. Asså, grejjen med poker, för mig, är den sociala biten, både för spelet självt (läsa folk och hela den där biten), men även att träffa lite roliga människor. Att då sitta och göra det framför en skärm.... Nä, bannade mig själv på ett år och avinstallerade skiten.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
KGK skrev:
2661082 Har ni tips på bra pokersiter, körde på svenskaspel men knappa in taskiga inställningar på spel begränsningar så nu har jag låst ut mig själv:D

Siten ska vara lätt att flytta pengar till och från via Internetbank, gärna bonus på spelande(hört att det finns de som har det) och gärna bonus ifall man som pokerhaj kör på just deras site eller börjar göra det :D

någon som testat

www.pkr.com

verkar coolt men lite trassel med överföringar.

kom igen med bra tips, rabattkoder osv. :tummenupp
www.bestpoker.com

får VIP-poäng desto mer du spelar -> du kan handla i VIP-butiken.."gratis", det kostar dig bara ett ett x antal VIP-poäng..

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
t-rex skrev:
2661259 Jag testade svenska spels enbart. Asså, grejjen med poker, för mig, är den sociala biten, både för spelet självt (läsa folk och hela den där biten), men även att träffa lite roliga människor. Att då sitta och göra det framför en skärm.... Nä, bannade mig själv på ett år och avinstallerade skiten.

Håller med, man tröttar ruskigt fort på nätgrejen, tappar halva grejen när man spelar på nätet.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
t-rex skrev:
2661259 (läsa folk och hela den där biten)

när jag får par i ess i given vid ett riktigt bord så jag har svårt att vinna större potter :D

t-rex skrev:
men även att träffa lite roliga människor

blir ibland en del intressanta diskussioner och kommentarer på nätet, folk kallar varandra saker och grejer :D

tack för tipsen hittills:tummenupp

Last edited:

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
KGK skrev:
2661082 Har ni tips på bra pokersiter, körde på svenskaspel men knappa in taskiga inställningar på spel begränsningar så nu har jag låst ut mig själv:D

Du vet att du kan ändra dina spelgränser?

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Jo men har man passerat en gräns och spärren blivit aktiv så gäller inte ändringarna förrän spärren tagits bort, har man blivit spärrad en månad så kan man inte spela förrän nästa månad, jag knappade ju bara in uppgifterna lite på måfå för att komma igång :gnissla

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Här kan du hitta några sidor där du får rakeback: http://www.rake-back.se/

Fast man kan få bättre erbjudanden än så. Om man bara spelar ett tag så brukar det ofta vara nån som erbjuder nåt bättre. Jag gillar dom siter som är på Prima Poker bäst. Mycket spelare och många som är dåliga. Fast inte för många, som det är på Svenska Spel.

Vet inte hur stora pengar det ska spelas om, men rör det sig om större summor kan det nog va bra att hålla sig till dom siter som är inom EU.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
var inte lätt att välja bland alla siter:gnissla, svenskaspel är ju lätt när man känner till det och enkelt med Internetbank överföringar.

Haglind

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Hoj
Kawasaki zx7-r
vill du ha en klient som du känner igen dig på så ska du nog satsa på sportingbet ( http://se.sportingbet.com/ ) de kör samma klient som SS dock har jag ingen koll på banköverföringar. Annars beror det ju lite på vad du spelar. Spelar du turneringar tycker jag att du ska kolla på Pokerstars.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Prima har väl varit en av de bättre nätverken, med skins som NordicBet, Titan och Purple Lounge mfl.
Jag tycker fortfarande att det är det bästa, men många på klubben anser att det blivit sämre iom att alla turneringar är re-buy (med något undantag)

Finns väl inte en klient som inte har bonus system, brukar ju alltid vara 100% (Max $100-$200) insättningsbonus.

Prima har ju endast 30% rakeback nu, innan va det upp till 50%, en del skins tror jag hade lite högre, men iom att prima endast tillåter 30% nu så är det väl det som gäller.

Orka samla ffp´s eller VIP points hit o dit, det är cash man vill ha. Få en t-shirt för att man spelat 20000 rake´ade händer anser inte jag så intressant. Men man kan ju tycka olika.

Svenska spel spelar man på om man inte har så mkt annat att göra, tycker det kan vara kul ibland och motståndet är totalt värdelöst, oftast.
Du har ingen bouns/rakeback överhuvudtaget där.
Lite annorlunda att spela online med sek oxå.

Rekommenderar dig att testa Purple Lounge, lite ovanlig färg men man vänjer sig, mkt bra.

B2B, Tribeca samt ett annat nätverk kommer slås ihop efter nyår och kommer troligtvis bli det 3:e största efter stars och party, kan vara något att testa då.

Kommer antagligen möjligvis kanske bli så att det endast blir ett enda stort nätverk med en massa olika skins. Tänk vad skönt att spela på favoritskinnet mot alla andra tomtar där ute. Mkt bra.

Nu ska ja in o slaska lite på ss... :D

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
mycket sites och hit och dit när man inte är insatt :D

hur får man ut cash från worldpx ...., kollade på www.pkr.com där fick man bara ut pengar via VISA eller några andra som jag inte känner till, sportingbet hade bankkonto så det var enkelt, SS är enkelt på de viset.

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
KGK skrev:
2662523 mycket sites och hit och dit när man inte är insatt :D

hur får man ut cash från worldpx ...., kollade på www.pkr.com där fick man bara ut pengar via VISA eller några andra som jag inte känner till, sportingbet hade bankkonto så det var enkelt, SS är enkelt på de viset.
Jag tar ut via/sätter in via www.neteller.com
Snabbt och smidigt! 90% av alla pokersajter stödjer nog det!

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
du skulle sagt nåt om bonus så hade du fått lite cash som tack:tummenupp

När din vän har registrerat sig och gjort sin första insättning får ni båda en värvningsbonus:

Din bonus motsvarar 20 % av din väns första insättningsbelopp (upp till 20 USD)
Din väns bonus motsvarar 10 % av hans eller hennes första insättningsbelopp (upp till 10 USD)

Last edited:

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
KGK skrev:
2662542 du skulle sagt nåt om bonus så hade du fått lite cash som tack:tummenupp

När din vän har registrerat sig och gjort sin första insättning får ni båda en värvningsbonus:

Din bonus motsvarar 20 % av din väns första insättningsbelopp (upp till 20 USD)
Din väns bonus motsvarar 10 % av hans eller hennes första insättningsbelopp (upp till 10 USD)

Jag överlever :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...