Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Texas skrev:15Kg vägde väskan!![]()
stavgren skrev:Reggade mig på expekt häromdagen o provade lite FL microlimit för att komma igång. Verkar funka sådär jämfört med partypoker, irriterande lag ibland och det verkar som att fler än jag lider av det?
Hur vore det med en SH-turnering framöver? Man kan väl lägga upp egna turneringar på expekt, det behöver ju inte vara några pengar i potten direkt utan mest för skoj.
Jo, lite pengar måste det ju vara men jag misstänker att några här inne spelar på lite andra nivåer än vad jag mår bra av...abstruse skrev:KLART DET SKA VARA PENGAR I POTTEN!![]()
När har du inte nåt 30-årskalas?abstruse skrev:Just say when. Jag tror Skalman blir giftig.
stavgren skrev:Jo, lite pengar måste det ju vara men jag misstänker att några här inne spelar på lite andra nivåer än vad jag mår bra av...
När har du inte nåt 30-årskalas?![]()
Låter som en bra nivå.abstruse skrev:50:- i buy-in, pengar till de tre bästa, fördelat på 50%, 30% och 20%.
Jag är på i stort sett när som helst.![]()
stavgren skrev:Låter som en bra nivå.
Mr Brownstone skrev:Är det ngn mer än jag som tycker att det är triggat på ladbrokes o expext?
Finns i sjön är ett klart underskattat spel.abstruse skrev:Har den gode Ladulås lirat något mer eller håller han sig till Finns i sjön fortfarande?
stavgren skrev:Finns i sjön är ett klart underskattat spel.
Smyger omkring på expekt o spelar microlimit numera. Riktigt lukruativt, drog in $0.40 på 3 timmar idag![]()
kajlyl skrev:varför kan jag inte trycka på "fortsätt" när man ska regga sig på expekt??
ligger felet hos mig eller dem?
har lirat en hel del på ladbrokes och tänkte testa konkurenten
Texas skrev:Fick mitt pokerbord från england idag!![]()
Snack om att få till lite stämmning på pokerkvällarna!
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning