Pokerspelare?

Reggade mig på expekt häromdagen o provade lite FL microlimit för att komma igång. Verkar funka sådär jämfört med partypoker, irriterande lag ibland och det verkar som att fler än jag lider av det?

Hur vore det med en SH-turnering framöver? Man kan väl lägga upp egna turneringar på expekt, det behöver ju inte vara några pengar i potten direkt utan mest för skoj.

stavgren skrev:
Reggade mig på expekt häromdagen o provade lite FL microlimit för att komma igång. Verkar funka sådär jämfört med partypoker, irriterande lag ibland och det verkar som att fler än jag lider av det?

Hur vore det med en SH-turnering framöver? Man kan väl lägga upp egna turneringar på expekt, det behöver ju inte vara några pengar i potten direkt utan mest för skoj.

KLART DET SKA VARA PENGAR I POTTEN! :hördu

Just say when. Jag tror Skalman blir giftig.

Lite pengar måste det va, annars är det inget kul. Ogillar dock att spela över nätet.

stavgren skrev:
Jo, lite pengar måste det ju vara men jag misstänker att några här inne spelar på lite andra nivåer än vad jag mår bra av...

När har du inte nåt 30-årskalas? :1pajas

50:- i buy-in, pengar till de tre bästa, fördelat på 50%, 30% och 20%.

Jag är på i stort sett när som helst. :)

Är det ngn mer än jag som tycker att det är triggat på ladbrokes o expext? Har blivit en del sanslösa händer det senaste, jag kan köpa att 2,8 ofärgat slår ut AA ibland, men inte 20 ggr på raken!! Desutom fick jag TVÅ A-kåkar i olika spel häromdan, båda gångerna krockade jag med fyrtal,,,känner mig våldtagen, Ha Ha

abstruse skrev:
Har den gode Ladulås lirat något mer eller håller han sig till Finns i sjön fortfarande?
Finns i sjön är ett klart underskattat spel.

Smyger omkring på expekt o spelar microlimit numera. Riktigt lukruativt, drog in $0.40 på 3 timmar idag :rolleyes:

stavgren skrev:
Finns i sjön är ett klart underskattat spel.

Smyger omkring på expekt o spelar microlimit numera. Riktigt lukruativt, drog in $0.40 på 3 timmar idag :rolleyes:

Ajdå, ingen bra timpeng. Jag satt också i någon timma förut, gick väl inte jättebra, men några hundringar iaf. Men, that's poker, upp och ner...

När du har BR för det så är det ju ett tips att gå upp till iaf $0,5/0,25 (iaf i NL) så snart som möjligt. Att du ökar din stack vid bordet (vid buy-in) till högsta möjliga gör att du kan maximera din vinst, förutsatt att du är en vinnande spelare.

FL fortfarande? Du kommer få PM, förresten...

varför kan jag inte trycka på "fortsätt" när man ska regga sig på expekt??

ligger felet hos mig eller dem?

har lirat en hel del på ladbrokes och tänkte testa konkurenten

kajlyl skrev:
varför kan jag inte trycka på "fortsätt" när man ska regga sig på expekt??

ligger felet hos mig eller dem?

har lirat en hel del på ladbrokes och tänkte testa konkurenten

Det är väl en fråga du bör ställa till deras kundtjänst?

Fick mitt pokerbord från england idag! :yoparty
Snack om att få till lite stämmning på pokerkvällarna!

Ser att det är många på blocket som försöker göra sig en hacka och sälja nya markerväskor!

Texas skrev:
Fick mitt pokerbord från england idag! :yoparty
Snack om att få till lite stämmning på pokerkvällarna!

Kom gärna med en recension på bordet. Jag har själv funderat på att beställa, men då jag har en polare som är finsnickare ska vi eventuellt se om man kan fixa en egen "överläggnadsskiva" med filt och hela kitet, som man kan lägga över ett befintligt bord.

Men som sagt, du får gärna betygsätta bordet och säga vad du tycker är bra respektive dåligt med det.

Tror nog att man fixar det lätt, att snickra ihop ett eget med bara filt.....

Man behöver ju inte ha markerhållarna...

Man viker ut det över ett befintligt bord bara!

Lite bättre känsla att lägga/kasta ut marker på en grön filt, än ett träbord som det bara studsar på och rullar ner på golvet...(efter ett par :fyllisar )

Återkommer efter man lirat lite på det!

Har lirat lite på bordet nu...

Inte bästa kvaliten på grönfilten, den luddar lite....

Kanske blir bättre ju mer man använder bordet!

Annars så var det helt ok!

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick