Fast nu är det så att en pokersite skulle tjäna som mest pengar om potterna vart små och pengarna bara skickades mellan varandra, inte stora potter där folk blir av med inköp...
Så teorier om att siterna skulle vilja dra upp potterna för att tjäna mer är ju total idioti.
Nej men de tjänar Mkt mer på 20 st 5$ potter än en 50$ pott och pokerbolagens guldrush är över nu, nya spelare kommer inte in hela tiden.Så du påstår att dom skulle tjäna mer på en 5$ än en 50$ pott. För att man spelar fler potter eller. Nya spelare fylls ju på ändå.
PS. Blir det nån liveturre med SH nån gång snart? =)
LOL, skulle pokerbolagen rigga så skulle de givetvis ge 2 spelare AA varje hand, så att de skulle gå all in och sen splitta potten. Då får bolaget sin rejk, spelarna sitter kvar och pokersajten gör maximum profit.
PS. Blir det nån liveturre med SH nån gång snart? =)
När kör vi nästa SH-poker korvis?
DM: Jag lirar... live iaf.
Kom hem från Las Vegas idag. Hittade lillplus på pokern, men eftersom allt annat är så sjukt dyrt i staden så blir det aldrig billigt.
Sitter på jobbet nu, känner mig illamående av jetlagget men vägrar ta ut en till semesterdag trots att jag landade på Arlanda kl 08 i morse.
Roligaste pokern var iaf ett PL Omaha $2/5 game på Venetian där jag fick vinna en $1500 pot. Potterna var uppe i $3000 på det bordet så var en del action där jag lämnade med $900 plusset.![]()
Jag tror jag hade för avsikt att dra en första veckan i oktober.
Vi kan väl återuppta "traditionen". Jag kan styra upp så vi kör:
- Första hela veckan varje månad.
- Rotera på dagarna tisdag, onsdag och torsdag.
Att jag hoppar över måndagarna är för att kunna ha måndagarna som "marknadsföringsdag" gentemot alla som enbart SH-surfar på jobbet.
På fredagar dricker man öl. punkt.
SÅ, första HELA veckan i oktober innebär alltså den med början den 5/10.
För att börja rotationen på sin logiska startpunkt föreslår jag således tisdag 6/10.
Jag tror jag hade för avsikt att dra en första veckan i oktober.
Vi kan väl återuppta "traditionen". Jag kan styra upp så vi kör:
- Första hela veckan varje månad.
- Rotera på dagarna tisdag, onsdag och torsdag.
Att jag hoppar över måndagarna är för att kunna ha måndagarna som "marknadsföringsdag" gentemot alla som enbart SH-surfar på jobbet.
På fredagar dricker man öl. punkt.
SÅ, första HELA veckan i oktober innebär alltså den med början den 5/10.
För att börja rotationen på sin logiska startpunkt föreslår jag således tisdag 6/10.
Vilken tid brukar det vara? Kl 20 är bra så man hinner slå knut på ungarna innan.
Planen/datumet låter bra. Vad säger ni andra?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |