Polaren fyller 40, tips på kul bus tack..

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Min superpolare fyller snart 40, vill självklart hitta på nått riktigt orginelt ocg roligt.
Tips om nått ni gjort för någon mottages gärna..
Flygtur funkar inte, det fick jag av han på min 30års dag.
Får kosta en del.

..........Petter.............

Några vänner till mig hade en kompis som fyllde 40..

De möblerade om hela hans hus när han var borta,
och sen grävde dom 4:a hål, ett för varje hjul, körde ner hans bil där, och så i med betong, bilen satt fast kan man säga :huvet

ganska elakt men lite roligt hehe :tungan

kan väll tilläga att det är typiskt för dessa snubbar, inte första gången dom hittade på sådana grejer.

Finns många,

*Byta ut roser mot björnbärsbuskar
*Få ett lass grus, STORT, lagt precis utanför garaget
*plocka delar av bågen och göra en skatt karta på tomten där han får gräva efter dem,
*klä in bilen i gladpack, jäkligt många varv
Det var mot hem och fordon

*ta med killen på paintball/ soft airgun, alla mot 1 i Gert Fylking dräkt :banana
*åka på bastuspa med gott om dricka :fyllisar

får se om jag kommer på fler senare.

Här är en kul grej som några jobbarkompisar gjorde för några år sen.
Dom kidnappade killen en morgon, satte honom i en bil och band för ögonen på honom. Satte på honom slalompjäxor och åkte runt några varv.
När man kom fram fick killen gå ur bilen och stiga i slalomskidorna som låg på marken, man band ett rep (långt och kraftigt) runt midjan på honom.
Repet låg ihoprullat precis framför skidorna (det här var på asfalt på sommaren) och samtidigt som ögonbindeln togs av så startade man en El Camino med raka rör som drog iväg.
Andra änden på repet var bundet i bilen, och killens min när bilen drog iväg....

Repet sträcktes mer och mer...och gick till slut av, då man skurit det och tejpat ihop det igen. Kul grej som inte kostar så mycket.

Bladerunner skrev:
Här är en kul grej som några jobbarkompisar gjorde för några år sen.
Dom kidnappade killen en morgon, satte honom i en bil och band för ögonen på honom. Satte på honom slalompjäxor och åkte runt några varv.
När man kom fram fick killen gå ur bilen och stiga i slalomskidorna som låg på marken, man band ett rep (långt och kraftigt) runt midjan på honom.
Repet låg ihoprullat precis framför skidorna (det här var på asfalt på sommaren) och samtidigt som ögonbindeln togs av så startade man en El Camino med raka rör som drog iväg.
Andra änden på repet var bundet i bilen, och killens min när bilen drog iväg....

Repet sträcktes mer och mer...och gick till slut av, då man skurit det och tejpat ihop det igen. Kul grej som inte kostar så mycket.

Ajajaj... Tänk på hjärtat för böveln...

Tandemhopp med paraglider är jädrans kul

Kör han inte hoj så är det skitkul att ta med folk och låta dom prova på cross. Det är ju iofs kul även om man testat innan.

Är personligen lite emot taksiga saker. Det är ju bästa polaren för bövelen. När dagen är över ska han ju ha haft kul !

Hört om folk som flyttat ut alla möbler ur ett rum i exakt den ordning som det stod i huset. Kanske kan va ngt...

R2 skrev:
Min superpolare fyller snart 40, vill självklart hitta på nått riktigt orginelt ocg roligt.
Tips om nått ni gjort för någon mottages gärna..
Flygtur funkar inte, det fick jag av han på min 30års dag.
Får kosta en del.

..........Petter.............

En bra grej som är både jobbig/skojjig är arrestering på arbetsplatsen, när jag jobba på ett halvstort företag för ett par år sedan fick en gubbe där det lite jobbigt när det kom 2 poliser till kontoret o frågade efter honom, klovade honom o satte honom i PB-n o for iväg. Självklart spreds ett rykte om att karln hade riktiga problem... :D väl i bilen fick han en plastmugg o så drog de fram skumpa o fjonga igång det hela.. under tiden stack alla vänner hem till hans bostad o mötte upp. rätt juste tycker jag
/E

Sätt in en annons i en stor tidning, skriv tex ny Volvo V70, bingolottovinst. 150 000:-. Jag kan lova dig att det kommer börja ringa tidigt och ringa hela dagen... :näsblod

Eller en billig lägenhet i centrala Stockholm.

Ernst skrev:
En bra grej som är både jobbig/skojjig är arrestering på arbetsplatsen, när jag jobba på ett halvstort företag för ett par år sedan fick en gubbe där det lite jobbigt när det kom 2 poliser till kontoret o frågade efter honom, klovade honom o satte honom i PB-n o for iväg. Självklart spreds ett rykte om att karln hade riktiga problem... :D väl i bilen fick han en plastmugg o så drog de fram skumpa o fjonga igång det hela.. under tiden stack alla vänner hem till hans bostad o mötte upp. rätt juste tycker jag
/E

Detta spex bör ju förutsätta att man har antingen kamrater som är poliser eller själv är det.

Tror inte att den svenska polisen har tid med att åka runt och "skoj" arrestera folk.

En rolig sak som vi gjorde för en killkompis va att han fick en privat lektion på ridskolan.Vi lånade ihop ridkläder....bara se kompisen i ridbraller va en höjdare.(helst lite tjejig utrustning och så ska han borsta hästen och sadla och trensa själv) :hihi .Han va så rädd och såg så kul ut....men efteråt så tyckte han det va roligt.Ta med en flaska stark så han kan stilla sina nerver :gnissla .Sedan drog vi till krogen och hade Whiskey provning och sedan åt vi mat som vi bjöd honnom på.Sedan party hela natten :yoparty.Kanske detta kan va nått för din kompis :)

martini skrev:
Nån annan dum grej......

sen grävde dom 4:a hål, ett för varje hjul, körde ner hans bil där, och så i med betong, bilen satt fast kan man säga :huvet

Kul skämt, fan va glad jag skulle bli. :tummenupp Jag skulle nog klassa det där som ett säkert sätt att begå självmord.

alla klär på sig svarta sopsäckar. förutom den som man ska jävlas med.
han ska ha en genomskinlig och sedan ska han ha en skylt i handen där det står:
"Jag tror att jag också har en svart sopsäck."
naturligtvis ska han ha ögonbindel på sig.
det är ännu bättre om han har druckit lite... :fyllisar :fyllisar

Mvh Oskar

Naja fast rökpatroner (finns på järnhandeln)som man röker ut mullvadar med på grenröret på hans bil.
Garanterat en kul överraskning.
(vet av erfarenhet att det funkar) :tummenupp

Tysken skrev:
Kul skämt, fan va glad jag skulle bli. :tummenupp Jag skulle nog klassa det där som ett säkert sätt att begå självmord.

kan väll tillägas att dom som gjorde de här arbetar som bilmeckar, så dom tog på sig att byta ut bromsarna sen , för tydligen hade dom lyckats doppa skivorna / trummorna hehe

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick