Polaren fyller 40, tips på kul bus tack..

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date
tackar så långt, en del grejer är kul men inte genomförbara..

visst skulle vi kunna hitta på grisiga skämt, men letar efter ide om event eller så

fallskärm, kanske
basejump, skulle han vägra
ratta F1bil, för dyrt, 15000:-
gocart och paintball känns lite för vanligt... hm...

keep it coming

R2 skrev:
tackar så långt, en del grejer är kul men inte genomförbara..

visst skulle vi kunna hitta på grisiga skämt, men letar efter ide om event eller så

fallskärm, kanske
basejump, skulle han vägra
ratta F1bil, för dyrt, 15000:-
gocart och paintball känns lite för vanligt... hm...

keep it coming

En skenavrättning då? Rätt underskattat tycker jag.
Slobodan och hans kompisar sliter in kompisen i en halvrisig van och drar ögonbindel och munkavel på honom och rattar iväg till någon ödslig plats.
För att förstärka effekten kan vapen (replikor kan användas i nödfall) och några spadar samt en säck med kalk få ligga i vanen.

Läste en grej på ett ställe en gång där grabbarna hade gjort ett lösskägg åt honom som han fick ha på sig hela dagen.

På kvällen var det bastu och när han kom in satt alla där med helrakade könsorgan.

Inte ett skämt som jag skulle uppskatta åt något håll men kul att läsa om när andra har gjort det.

Haha, fyfan va kul asså. Å om han inte blir rädd då så kan man ju alltid ta livet av han på riktigt, då jävlar blir han garanterat förvånad. :rolleyes:

Kom igen nu alla, låt fantasin skena iväg. Konstigaste sätt att fira en jubilar belönas med ett pris! :fyllisar

Vi körde också den där varianten med rep och bil. Vi körde med inlines. Gjorde en jäkligt lång procedur med att knyta repet och sen tejpade vi fast händerna med silvertejp. Han blev duktigt skärrad när han hörde bilen starta. Jag höll på att skratta ihjäl mig men jag var skitnervös att rep-tricket skulle missa. Då hade det inte blivit så kul... Går att göra med kundvagn, skateboard, you name it.

Bifogat

• behind_car.jpg
    behind_car.jpg
    113.7 KB · Visningar: 351
Hans farsas "gäng" lyfte förresten in en killes segelbåt i en liten sjö som ligger precis när man kommer in till stan i Luleå. Han blev rätt förvånad när han körde till jobbet den dagen.

vi gjorde rep tricket med en bob efter en båt.. tejpar fast en kille på en bob som står på en 40cm hög brygga.. när vi tar av honom ögonbindeln ser han hur båten drar iväg.. han säger direkt attt vi inte knutit fast repet ordentligt. Ni skulle sett hans min när vi verkligen knutit fast bobben och killen åker vatten-bob efter båten.. Jag har aldrig sett en människa bli så förvånad tidigare.

R2 skrev:
Min superpolare fyller snart 40, vill självklart hitta på nått riktigt orginelt ocg roligt.
Tips om nått ni gjort för någon mottages gärna..
Flygtur funkar inte, det fick jag av han på min 30års dag.
Får kosta en del.

..........Petter.............

Vad bidde det (lite undrande)?
Ska snart hitta på nått liknande nämligen.

han har inte fyltt ännu, så tipsa gärna mer
vi har en plan nu, men det saknas ett bus,, blir i gbg trackten...

Jag kan en bra.. :D
Be om att få låna brandkläder så sätter ni in en rökmaskin i huset/lägenheten..
så sprutar ni på som bara den på morgonen (tidigt innan han gått upp).. samtidigt drar ni på larmet (brandlarmet) och så nåt cyrenliknande ljud så kommer "brandmännen" in och börjar leta efter folk.. "överlevande".. :D haha.. den är så bra så de inte är sant.

Hemma var det en ruskigt höjdrädd kille som fyllde år, så dom hämtade honom en morgon, satte honom i bilen, körde runt i en timme med bindel för ögonen såklart, och stannade sedan mitt på torget hemma medan ha såklart trodde att dom var någon helt annastans. Ut med grabben ur bilen och sa till honom att nu jäklar ska det hoppas bungyjump! In med honom i en hyrd korglyft där en kille börjar snacka engelska med honom och sätta på han selen och skit, medans kranföraren börjar köra korgen mot skyarna..

Nu till poängen. När kranisen kört honom högst upp så börjar han försiktigt sänka honom mot marken utan att han märker någonting. Börjar bli dags för hopp, och "instruktören" förklarar att han MÅSTE hoppa på tre. Grejen är bara det att han är knappt en meter från backen med en höjdhoppsmadrass under sig och en jäkla massa folk runtomkring som kan hålla truten!
Såg riktigt roligt ut när han hoppade från den höjden!!

juha01 skrev:
Hemma var det en ruskigt höjdrädd kille som fyllde år, så dom hämtade honom en morgon, satte honom i bilen, körde runt i en timme med bindel för ögonen såklart, och stannade sedan mitt på torget hemma medan ha såklart trodde att dom var någon helt annastans. Ut med grabben ur bilen och sa till honom att nu jäklar ska det hoppas bungyjump! In med honom i en hyrd korglyft där en kille börjar snacka engelska med honom och sätta på han selen och skit, medans kranföraren börjar köra korgen mot skyarna..

Nu till poängen. När kranisen kört honom högst upp så börjar han försiktigt sänka honom mot marken utan att han märker någonting. Börjar bli dags för hopp, och "instruktören" förklarar att han MÅSTE hoppa på tre. Grejen är bara det att han är knappt en meter från backen med en höjdhoppsmadrass under sig och en jäkla massa folk runtomkring som kan hålla truten!
Såg riktigt roligt ut när han hoppade från den höjden!!
:rofl :rofl :rofl Den bästa jag hört.

Sätt fast en tuta under bilen och koppla den till bromsljuset i släpkontakten, han kommer att klia sej i huvet varje gång han bromsar :tummenupp

Fyll hela hans lägenhet/hus golv med engångsmuggar fulla med vatten, de ska stå kloss till varandra och skapa problem för honom när han kommer hem efter en hård kvälls festande :fyllisar :hihi

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick