Polarens tjej..

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Hur säger man enklast till en kompis att han borde göra sig av med sin breud?
Har nämnligen en kompis som är helt piskad av världens torraste, stelaste tjej..
De bor tillsammans och gör i princip allt tillsammans.
De hänger nästan bara med hennes släkt i hennes fel sida av stan och värst utav allt är: hon e inte ens snygg! :skrämd
Ok om hon var värsta puman, då är det förlåtligt på nått sätt, men hon ser alltså ut som Quagmire från famly guy! :s
Jag stör mig inte så värst mkt då jag inte behöver bo med henne men det är ju surt att ens kompis slösar bort sitt liv på det här sättet, för inte fan kan han väl vara lycklig? :confused:

Kära bullen vad göra?

.. tror aldrig jag har hört henne skratta.

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696
Ta reda på om han verkligen tycker om henne... Om inte, så kan vi diskutera fula (roliga) knep för att splitta på dem.
Annars får du väl iakta detta tråkiga par helt enkelt?

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Jag har samma problem, eller egentligen så är polarens tjej ganska schysst o rolig, men de två ihop är så förbannat tråkiga.
De vill aldrig göra något, de kommer aldrig över på besök (de bor 20 meter ifrån mig)

När polaren va singel hängde vi ofta och lek o ståhej fanns. :saknar

Har försökt förklara för polaren några ggr också men när det händer hela tiden så tröttnar man (dvs att han skaffar ny tjej o blir toffel)
Nu har han iofs varit tillsammans ganska länge med denna men ändå.

Come on kan man verkligen hänga 24/7 hela tiden?

Kia

Guest
Var rak och ärlig helt enkelt. Säg vad du tycker utan att för det vara elak. En riktigt vän hycklar inte och ljuger. Tycker du inte om henne berätta det men sen är det ju upp till den polare vad han vill göra åt saken. Han är väl vuxen och betrodd att ta sina egna beslut?

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Får han ligga?

Säkert men eftersom det är ett förhållande så bara de obligatoriska 2ggr månaden + 1 extra på födelsedagen/julafton

trådskaparen skrev: tror aldrig jag har hört henne skratta.

Du kanske inte är så rolig eller din polare? Hhaaha :D :näsblod

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ge mig hans mailadress så skall jag forwarda ditt inlägg till honom.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Så har de flesta av mina kompisar blivit.
Sjukt tråkigt när de hittar en tjej, som sedan tar upp all deras tid.
Tjejerna i sig är inte tråkiga, men tillsammans blir de sjukt tråkiga.
Killarna kan tex aldrig vara med på något om de ska vara med sina flickvänner. Föreslår man att de ska ta med flickvännen är det alltid "njae, hon tycker nog inte sånt är så kul" eller "njae, vi vill vara ensamma"
Alltid? Och eftersom jag då är en tjejkompis till killen är det många gånger tjejerna har synpunkter på ifall han umgås med mig. Och killen accepterar oftast hennes åsikt och slutar träffa mig.
Det är typ så man mister vänner...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hon kanske har en övernaturlig "skill"... Har slälv övervägt giftemål med nån tjej som inte var att hurra för på många pungter utom just en specifik.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
För att vara seriös en sekund så skulle jag vilja påstå att det alltid är såhär i början av ett förhållande, inget konstigt med det.
Det är ju lite svårt att ligga och göka som kaniner på koks när det sitter ett gäng polare ute i soffan och spelar PS3 och dricker folkbira, ja såvida man inte är full som ett ägg då :)

Det är bara att vänta ut honom. Förr eller senare ruttnar han på hennes tryne och då kommer han skrika efter att ha nån att komma hem till och andas ut.

Jag tycker inte man förlorar vänner bara för att de har andra "måsten" i livet. Jag har ett par polare som jag skulle göra vad som helst för och det är besvarat, men vi sitter inte i knät på varann. Vi har ungar, kärringar, fordon, jobb och annat skit som tar upp ungefär 120% av vår vakna tid men är det viktigt så vet jag att jag ALLTID har dem i ryggen. Det är riktig vänskap för mig.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att vara seriös en sekund så skulle jag vilja påstå att det alltid är såhär i början av ett förhållande, inget konstigt med det.
Det är ju lite svårt att ligga och göka som kaniner på koks när det sitter ett gäng polare ute i soffan och spelar PS3 och dricker folkbira, ja såvida man inte är full som ett ägg då :)

Det är bara att vänta ut honom. Förr eller senare ruttnar han på hennes tryne och då kommer han skrika efter att ha nån att komma hem till och andas ut.

Jag tycker inte man förlorar vänner bara för att de har andra "måsten" i livet. Jag har ett par polare som jag skulle göra vad som helst för och det är besvarat, men vi sitter inte i knät på varann. Vi har ungar, kärringar, fordon, jobb och annat skit som tar upp ungefär 120% av vår vakna tid men är det viktigt så vet jag att jag ALLTID har dem i ryggen. Det är riktig vänskap för mig.

Säg inte det du. Hur länge är "en tid" för dig? När man "väntat ut" i över 3 år börjar det bli lagom långtråkigt.
Men givetvis har var och en sitt liv, men för den sakens skull kanske man kan ses lite oftare än en gång/år kanske?

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
dreggel har ett bra svar, det har starstriker med! :D

Jag tycker det är korrekt o säga ärligt rakt ut vad du tycker" ..era torra as ryck upp er!" eller nåt i den stilen :)

Man har ju sett den del tråkmånsar genom åren.. mest patetiskt är de som bryter upp o plötsligt börjar höra av sig som om det var igår man sluta ses....

tjåår va mysigt..
/J

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Säg inte det du. Hur länge är "en tid" för dig? När man "väntat ut" i över 3 år börjar det bli lagom långtråkigt.
Men givetvis har var och en sitt liv, men för den sakens skull kanske man kan ses lite oftare än en gång/år kanske?

Ja jo, jag snackar ju med mina polare på telefon/msn nångång i veckan iaf. Men det beror väl lite på vad för typ av vän det handlar om. Även om jag inte skulle höra från nån av de nära vännerna jag har, på ett år, så skulle jag likförbannat stå i givakt om de hörde av sig.
Men visst förstår jag om man tröttnar på att höra av sig. Inget konstigt med det.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja jo, jag snackar ju med mina polare på telefon/msn nångång i veckan iaf. Men det beror väl lite på vad för typ av vän det handlar om. Även om jag inte skulle höra från nån av de nära vännerna jag har, på ett år, så skulle jag likförbannat stå i givakt om de hörde av sig.
Men visst förstår jag om man tröttnar på att höra av sig. Inget konstigt med det.

Det handlar ju inte om att sluta ställa upp. Jag förstår din synpunkt på det hela. Men inga av de vänner jag syftar på har barn och hela den faderullan, så de h ar egentligen ingen anledning att sluta höra av sig.
Det är precis som crf450 skrev, så fort det tar slur så duger man igen.

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Lider med er allihop,
har en likadan polare.

Han sitter med sin tjej hemma och gör typ ingenting,
ändå ska dom två ALLTID umgås och inte göra ett skit,
inte vara med på någonting för han ska vara med henne.

Hinner dom umgås 1 timme efter jobb så gör dom det, bara för att dom kan
Och innan killen skaffade körkort så åkte dom buss OCH tåg hem till varandra bara för att.. lite över 1 timme inkl. väntetiden.
Bara för att umgås en timme.

Och han är blott 20 med redan piskad så det skriker om det,
blir hon arg så vill han lugna ner henne med ljuva ord och rövslickeri
och han tassar på tår runt henne, 20 år :näsblod

Och inte kan dom vara med andra samtidigt, nä dom ska sitta
hemma hos den ena och inte ens nuppa eller något
utan dom turas om med att den ena sitter på xbox
och den andra på datorn. i någon timme är den ena inloggad på msn
sen loggar den andra in.

Och dom har varit ihop i över 2 år, så dreggel, jag hoppas verkligen att det stämmer och att det blir bättre någongång.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Får jag deras adress så kan jag stalka tjejen ett tag, och sen efter det ta på mig den stora bördan att ligga med henne så dom gör slut.

Men erbjudandet gäller bara idag!

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Jag tror att de som hamnar i toffelfällan är de som undermedvetet gör vad som helst för att slippa ensamheten. Förhandlingsläget är redan givet. De människorna behöver träffa någon som inte utnyttjar situationen.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC