Polarens tjej..

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Ta reda på om han verkligen tycker om henne... Om inte, så kan vi diskutera fula (roliga) knep för att splitta på dem.
Annars får du väl iakta detta tråkiga par helt enkelt?

Det gör han inte. Det har jag bestämt så låt höra! ^^

Är karln vuxen? Kan han fatta egna beslut?

Ja.... Nej...

Får han ligga?

Förmodligen. Men är det värt nått då då hon varken är snygg eller har utstrålning? Hon verkar vara välorganiserad dock, det ger jag henne, men det i sig är ju inte direkt samma sak som sexapeal..

Och blanda inte ihop det här med vanliga par som tillsammans är tråkiga nu. Det är nåt fel på hans brud PuNGt! Man får inte ens bli full hos dom o sova på soffan.. :3freak

I övrigt hade ni några bra poänger ni andra åxå, kanske bara ska kasta ur mig vad jag tycker och vänta med spänning på reaktionen. :näsblod

Flashblingbling

Snabb som blixten!
Gick med
31 Aug 2008
Hoj
En med två hjul!
:confused: Är det inte upp till var och en vad som är snyggt i varje enskilds persons tycke????
Nog kan han bestämma själv om han vill vara kvar eller gå från det förhållandet, det är väl annat om han ber om hjälp, med hur han ska göra om han nu mår dåligt.
:va
Man kan tycka vad man vill, men är det alltid rättfardigat å säga allt man tycker om folk?????

Kia

Guest
Man kan tycka vad man vill, men är det alltid rättfardigat å säga allt man tycker om folk?????

Är det bättre att hyckla och låtsas att man gillar personen i fråga??
Personligen tycker jag att det är sjysstare att tala om som det är helt enkelt.

Gabor har en polare som inte gillar mig alls. Han sa direkt till mig att han inte hade mycket till övers för mig. Vi går inte ihop alls och undviker varandra så gott det går, men jag respekterar honom för att han vågade komma till mig och säga som det var. Det gjorde situationen mycket lättare för oss båda. Nu känner ingen sig tvingad att hyckla och komma med falska "trevligheter". Gabor och han umgås helt enkelt när jag inte med. Å Gabor slipper känna det som om han "sitter mellan oss".

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ta reda på om han verkligen tycker om henne... Om inte, så kan vi diskutera fula (roliga) knep för att splitta på dem.
Annars får du väl iakta detta tråkiga par helt enkelt?

du tror inte man riskerar vänskap med att fuffla för mycket med att splittra dem? det kan ju lika gänra gå åt skogen och hans polare vänds emot han istället?

Var rak och ärlig helt enkelt. Säg vad du tycker utan att för det vara elak. En riktigt vän hycklar inte och ljuger. Tycker du inte om henne berätta det men sen är det ju upp till den polare vad han vill göra åt saken. Han är väl vuxen och betrodd att ta sina egna beslut?

Tror kvinnan faktiskt sa något sant här. Och om polaren inte lyssnar och gör äns en liten förändring så säger det ju lagom mycket om honom. Du har väll förhoppningsvis andar vänner också?:)

Jag tycker inte man förlorar vänner bara för att de har andra "måsten" i livet. Jag har ett par polare som jag skulle göra vad som helst för och det är besvarat, men vi sitter inte i knät på varann. Vi har ungar, kärringar, fordon, jobb och annat skit som tar upp ungefär 120% av vår vakna tid men är det viktigt så vet jag att jag ALLTID har dem i ryggen. Det är riktig vänskap för mig.

Word! nog fan något av det bästa någon sagt på länge! jag träffar inte heller alltid mina polare hela tiden även fast jag bara är 18, har inte "ungar och kärring";) men de som är riktigt bra vet jag finns där för mig! Det är ett moget sätt att se på det!

Jag tycker inte man förlorar vänner bara för att de har andra "måsten" i livet. Jag har ett par polare som jag skulle göra vad som helst för och det är besvarat, men vi sitter inte i knät på varann. Vi har ungar, kärringar, fordon, jobb och annat skit som tar upp ungefär 120% av vår vakna tid men är det viktigt så vet jag att jag ALLTID har dem i ryggen. Det är riktig vänskap för mig.

Word! nog fan något av det bästa någon sagt på länge! jag träffar inte heller alltid mina polare hela tiden även fast jag bara är 18, har inte "ungar och kärring";) men de som är riktigt bra vet jag finns där för mig! Det är ett moget sätt att se på det!

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hon kanske har en övernaturlig "skill"... Har slälv övervägt giftemål med nån tjej som inte var att hurra för på många pungter utom just en specifik.

Jag är likadan, tjejer som kan laga pitepalt vinner :kär

Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag tror att de som hamnar i toffelfällan är de som undermedvetet gör vad som helst för att slippa ensamheten. Förhandlingsläget är redan givet. De människorna behöver träffa någon som inte utnyttjar situationen.

:klappar :nicka

Håller fullständigt med! Jag e såå himla trött på att tjejen jämt målas ut som ett jäkla monster som håller i sina killarna likt gisslan.
Om du nu har oturen att ha en kompis som bara bara umgås med sin tjej/kille så ligger kanske en del av problemet hos denne också.
It takes 2 to tango..

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag tror att de som hamnar i toffelfällan är de som undermedvetet gör vad som helst för att slippa ensamheten. Förhandlingsläget är redan givet. De människorna behöver träffa någon som inte utnyttjar situationen.

Jag håller med. Det finns många utåt sett tuffa killar som har en väldig ångest inför att bo själv. Då är det krattat i manegen.

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
:klappar :nicka

Håller fullständigt med! Jag e såå himla trött på att tjejen jämt målas ut som ett jäkla monster som håller i sina killarna likt gisslan.
Om du nu har oturen att ha en kompis som bara bara umgås med sin tjej/kille så ligger kanske en del av problemet hos denne också.
It takes 2 to tango..

Du behöver inte ta det negativt, det är männen som är kärringar i de förhållanden som är så.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
:confused: Är det inte upp till var och en vad som är snyggt i varje enskilds persons tycke????
Nog kan han bestämma själv om han vill vara kvar eller gå från det förhållandet, det är väl annat om han ber om hjälp, med hur han ska göra om han nu mår dåligt.
:va
Men vafan, om folk fortsätter ligga med fula människor kommer de ju aldrig inse att de inte kan gå runt och se ut sådär.

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Jag har en sån polare också.. Måste nästan vara samma. Alla kriterier stämmer! Hon är ful, korkad, snyltare (som inte jobbar, utan lever på honom). Det ända är att denna tjejen varit otrogen mot min polare 3ggr och han vägrar släppa henne :va

Hur fan är det möjligt? Han har blivit av med alla sina kompisar för vi hatar henne. (ja, det kanske är fel att släppa honom bara för det. Men hon är ju ALLTID MED)

Nej, fy fan för denna tjejen. :mad:

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696
du tror inte man riskerar vänskap med att fuffla för mycket med att splittra dem? det kan ju lika gänra gå åt skogen och hans polare vänds emot han istället?

Det var ju i en fråga om killen hade svarat att han inte tyckte om henne särskilt mkt :rolleyes: Då vill han själv antagligen tillslut bort från förhållandet.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Ensam? Rädsla?

Risken för att bli rånbögmördad minskar en hel del om man har sälskap, det kan vara det dom är rädda för?

På riktigt så tror jag att det ligger en hel del i det som kallas bekräftelse.
En del vill få bekfräftat att dom duger och kan göra sin partner glad,
Och när det går för långt så kan ju situationen det diskuteras om uppstå.

Den ena parten testar den andra om hur mkt uppmärksamhet dom är beredda att ge :)

Jag har alltid varit ungefär såhär, "Passar det inte, så hoppas jag du hittar ut själv"

Och det har väl visat sig ha olika utfall på olika personer :hihi

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Ensam? Rädsla?

Risken för att bli rånbögmördad minskar en hel del om man har sälskap, det kan vara det dom är rädda för?

Den ena parten testar den andra om hur mkt uppmärksamhet dom är beredda att ge :)
Jag har alltid varit ungefär såhär, "Passar det inte, så hoppas jag du hittar ut själv"

..och vem ger mest. Den ängslige eller solitären? :D

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Jag har en sån polare också.. Måste nästan vara samma. Alla kriterier stämmer! Hon är ful, korkad, snyltare (som inte jobbar, utan lever på honom). Det ända är att denna tjejen varit otrogen mot min polare 3ggr och han vägrar släppa henne :va

Hur fan är det möjligt? Han har blivit av med alla sina kompisar för vi hatar henne. (ja, det kanske är fel att släppa honom bara för det. Men hon är ju ALLTID MED)

Nej, fy fan för denna tjejen. :mad:

Nja min polares tjej har iaf nått fancy välbetalt jobb och har mig veterligen inte legat runt något(vem skulle vilja?..) men de verkar defenetivt "shoppa på samma bordell". :gnissla

Ensam? Rädsla?

mmm, han har tyvär aldrig siktat särskillt högt när det gäller brudjävlar nu när jag tänker efter. ;/

Hur vore det att istället ta och försöka respektera sina vänners val av liv?

Inget vidare. Han har ju uppenbarligen valt fel. :3freak

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...