Bilpedanten
Ny medlem
Körde med vita pads med lätt fuktning av vatten. Finns olika vita pads, dessa är stenhårda. Blir perfekt om man fuktar dom lätt vid känslig lack.
Annars risk för efterarbete.
OBS:bra bilvårdsmedel hittar man INTE på Biltema.
Körde med vita pads med lätt fuktning av vatten. Finns olika vita pads, dessa är stenhårda. Blir perfekt om man fuktar dom lätt vid känslig lack.
Jag köpte mig en polermaskin och medel på Biltema till bilen i somras, och det blev helt okej på den. Tänkte försöka få ork att gno av pendlingshojen med i vinter, men inte kommit dit än.Är väl ingen som polerat sin hoj sen 2009.
Det känns ju som att val av polermaskin mer handlar om ergonomi, ljudnivå och ekonomi än resultat. Hättorna däremot kan ju spela viss roll. Och självklart medlet då.Jag köpte mig en polermaskin och medel på Biltema till bilen i somras, och det blev helt okej på den. Tänkte försöka få ork att gno av pendlingshojen med i vinter, men inte kommit dit än.
Pingens, alltså denna typ av produkt?Jag köpte en sån här på verktygsboden för några år sedan, kanonbra till hojpolering. Sen måste man ha bra medel oxå, rubbing går ju totalbort och allt annat som säljs i butik oxå som jag har provat. Jag kör med Pingens produkter och har inte blivit besviken än på resultatet på både bil och mc.
Jepp, heavy cut compund med röda ulltrissor sen en omgång med polish&sealant med blå trissor !!.Pingens, alltså denna typ av produkt?
Arcticlean - Quality car care products
Arcticlean bilvårdsprodukter - handla bilvård på nätet! Hos oss hittar du Arcticlean, vårt egna varumärke med bilvårdsprodukter. Allt från bilshampoo, skydd, polermaskiner och kringutrustning. Vi har anpassat oss både till proffs och hemmabruk. Vi erbjudepingens.se
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|