Ravetrancer
Now even more badass!!!
jamen va fan, måste ju veta hur sjuttan människan går till väga, det verkar ju spara massa tid eller hur fluppen????fluppen skrev:hehehe....
jamen va fan, måste ju veta hur sjuttan människan går till väga, det verkar ju spara massa tid eller hur fluppen????fluppen skrev:hehehe....
Ravetrancer skrev:jamen va fan, måste ju veta hur sjuttan människan går till väga, det verkar ju spara massa tid eller hur fluppen????
pris kan diskuteras, beroendes på hur mycket som skall göra o så.Corbalin skrev:Rejvis.. vad vill du ha för å göra ramen på min?
om jag någonsing får igång den!
har funderat på ett fighter-bygge i stil ala Bike
(visst var det dom som byggde Gixxern?)
när man tvättar hojen så rekommenderas först att torka av aluminiumet då vattnet annars lämnar fläckar......autosol går bra, men då skall man ta jättelite av det .......WP skrev:Grymt imponerad av glansen på ramen...Du borde skriva en komplett guide på hur man slipar/polerar ramar... Håller man den snygg med tvätt och autosol sen???
![]()
Ha det gott
/Glenn
Kamikaze kid skrev:Ravetrancer....
Bild kan inte visas då hojjen är såld och kvaddad och inte fotograferad....
Det var en Aprilia 125:a som iordningställdes åt en 16 åring så den var inte ens min!!!
Men det var jag som gjorde jobbet...
Men bevis saknas!
Så jag får väl sitta här å skämmas...
Det är lite trist bara när man skriver ett tips som i mitt fall fungerade utmärkt och så blir man uttdömd av någon som inte har en aning om vem han pratar med!
Jag vet inte alltid bäst med i detta fall så blev mitt resultat bra och så även ditt...
Vems som är bäst kommer vi ju aldrig få veta!
Kamikaze kid skrev:Absolut......
Grattis!![]()
du skall inte jämföra polering med krom, 1:a polerbudordetpajo skrev:denna har ni säkerligen redan sett, men ifall.......
http://www.bike.se/fotografier/photo-cardshow.php?id=2020&code=285713
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |