Mmm det är ju ett projekt att byta original ecu mot ignitech o då få en massa möjligheter att leka med.Ja, nyare hojar är inte så roliga som det sägs.
Bara en massa restriktioner, ride by wire, euro 4 och 5, gasspjäll som stängs ner vid fullgas - ja, du hör ju själv.
När det kommer till trim, käppar i hjulet igen.
Det enda som är vettigt är möjligen ABS, Quickshifter, och autoblip
Har en viss dragningskraft till Busa gen 3, men vill man ändra något, massa faktorer igen. Iaf i jämförelse
Bla programmerbar qs som är styrd via varvtal nm o växel. Man bromsar hojen tittar på bromskurvan o talar om för ecun att på växel 1-2 växlar ecu vid 10000, 2-3 växlar ecu vid 10500. 3-4 växlar ecu vid 11000 o 4-5 växlar ecu vid 11500 eller vad nu kurvor säger att växling varvtalet skall vara.
Det går att styra powerjett pulsa de det går att köra bredbandslamda det går att styra massor av roliga saker som turbo tryck, bränsle tryck tändning knackcensorer..
Är ju bra om jag nu får för mej att tvinga henne att andas trycksatt luft?