skulle tippa på vanlig fortkörning, pistolen drar han fram så killen inte ska försöka smita
Om han skulle försökt smita är första åtgärd att skjuta honom då eller??
Ja, i Sverige blir man ju misstänkt för att försöka "mörda" poliser när poliser rusar ut på vägen och försöker stoppa en hoj med sina klena kroppar.
Det går nog att få till ett "mordförsök" om han hade försökt åka därifrån. Det innebär i sin tur att polisen utan problem kunde avlossat ett par skott.
Ja, i Sverige blir man ju misstänkt för att försöka "mörda" poliser när poliser rusar ut på vägen och försöker stoppa en hoj med sina klena kroppar.
Det går nog att få till ett "mordförsök" om han hade försökt åka därifrån. Det innebär i sin tur att polisen utan problem kunde avlossat ett par skott.
skulle tippa på vanlig fortkörning, pistolen drar han fram så killen inte ska försöka smita
Dessutom tyckte jag att språket i klippet lät som om det var i USA. Där har ju polisen alltid uppknäppt hölster och en hand på puffran som minimum när dom stoppar någon.
Själv tyckte jag det lät som brittisk accent samt de gula skyltarna på bilarna skvallrar för England det med.
Enligt min expertis från UK polisen efter att kollat massa street wars avsnitt så har inte vanliga poliser vapen där. kan förvisso vara att killen är misstänk för något eller de har tagit fel person.
Själv tyckte jag det lät som brittisk accent samt de gula skyltarna på bilarna skvallrar för England det med.
I övrigt känns pistol lite lite overkill om det, som skrivet, handlar om fortkärning...
Det verkar stå nån annan sorts polisbil bakom... förmodligen som följt efter hojen och den här civilbilen har säkert "prejat" den till stopp och när han försöker backa hojen så kliver han framför ur med draget vapen, i USA kan det ju hända att killar man stoppat drar vapen och skjuter.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |