Polis hade sex med gris

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Före detta polis hade sex med gris

En före detta polisman blev tagen på bar gärning när han hade sex med en gris. Bonden sprang och hämtade kameran och förevigade händelsen.

- Det är svårt att förstå vad jag faktiskt såg. Det var pinsamt att lämna filmen till framkallning och jag berättade i fotobutiken vad som hänt, säger bonden till vg.no.

Den före detta polisen har fått böta 8.000 kronor för att ha brutit mot djurskyddslagen.

http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,62186154_852__,00.html

:skrämd :D :skrämd

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Händer sådant här verkligen?
Läste i en ding ding värld eller?
Så sjukt så sjuk!

Föresten vad har detta med MC att göra?

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Pigs like pigs... :eek:

Undras just hur han raggade upp grisen.
han snackade väll som vanligt
*grymt, gruffel, grymt* *peka med hela handen*

Fy f*n säger jag :zpy

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
ReeD skrev:
Händer sådant här verkligen?
Läste i en ding ding värld eller?
Så sjukt så sjuk!

Föresten vad har detta med MC att göra?

1. Japp
2. Aftonbladet
3. Detta inlägg står under: Övrigt kackel o kul grejer :fakta

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
OT, jo... Fast jag funtar på nåt tillägg som hindrar samma användare att skriva om sex i tvåhundra inlägg i rad.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mattias skrev:
OT, jo... Fast jag funtar på nåt tillägg som hindrar samma användare att skriva om sex i tvåhundra inlägg i rad.
Bah nu surar du för att du inte har fått sex på länge...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mattias skrev:
Jag förstår dig. Du kan ju inte använda ignorefuktionen.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Mattias skrev:

Äh, det där har du försökt förut och våran lilla moppefucka är fortfarande här och snuskar sig :)

Det kommer kännas bättre när du har en ny hoj i garaget..

TiGgEr!

Häradsbetäckare!
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
Imaginär R1
Påminner mig om den gamla historien där En stadsbo sover över några nätter på en bondgård....

Efter några dagar börjar han bli en smula sugen så han frågar bonden vad han gör när lusten faller på , varvid bonden glatt svarar - Nja serru jag brukar ta en tur till suggan... Tjocka Gertrud.
Aldrig på min motorhuv tänker stadsbon, men tiden går och till slut så ter sig Gertrud mer och mer läcker. Med trånande blick ger han sig av ner mot stian, efter en halvtimme kommer han tillbaka in aldeles blodig och sönder biten och bonden frågar oroligt vad som hänt.
- Jag hälsade på hos Gertrud men hon gjorde ett j...a motstånd när jag skulle vända på henne!
- Vända på henne?
-Ja man måste väl pussas lite!

Märk väl att urklippet var från en Norsk tidning!

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Mattias skrev:

Varför så tjurig? Ingen humor?

Det finns folk som har sex bara för prodiktivt syfte och folk som har sex även för njutning och med humor... I västvärlden är det ju superblandat så....

Så, om min fru skriver om sex så jagar du och håller på, skriver någon annan om bröst eller annat som har med sex att göra så... Då har jag inte sett gnällinlägg... Vadan detta?

Läs det inte om du tycker det är trist... Det är många andra som tycker det är kul...

Förresten, det är en skitrolig artikel och jag visade den för min boss, projektledare och säljare på jobbet och dom garva vid fikan så dom höll på att dö... Och där är även kvinnor som tyckte det var skitkul...

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Dunder klumpen! skrev:
Påminner mig om den gamla historien där En stadsbo sover över några nätter på en bondgård....

Efter några dagar börjar han bli en smula sugen så han frågar bonden vad han gör när lusten faller på , varvid bonden glatt svarar - Nja serru jag brukar ta en tur till suggan... Tjocka Gertrud.
Aldrig på min motorhuv tänker stadsbon, men tiden går och till slut så ter sig Gertrud mer och mer läcker. Med trånande blick ger han sig av ner mot stian, efter en halvtimme kommer han tillbaka in aldeles blodig och sönder biten och bonden frågar oroligt vad som hänt.
- Jag hälsade på hos Gertrud men hon gjorde ett j...a motstånd när jag skulle vända på henne!
- Vända på henne?
-Ja man måste väl pussas lite!

Märk väl att urklippet var från en Norsk tidning!

:D :D

Eller:
Den nyinryckta främlingslegionären till majoren:
– Vad gör man när lusten blir för stor?

Majoren:
– Tjaaa... Vi brukar ta kamelen då...

Nyinryckta tänkte: KAMELEN!!?? Fyyy... Det kommer jag alrig att göra...

6 månader senare är luste så stor att han trots allt binder kamelen, tar en stege och bankar på för fulla muggar...

Dagen efter vid uppställning står han där trött men lycklig...
Majoren ser det och frågar varför.

– Jo, jag klarade inte att stå emot längre, svarar rekryten.
– Jag gjorde som ni sa att ni gör och tog kamelen. Jag trodde aldrig det skulle vara så skönt att krypa på en kamel.

– VA? Sa majoren... Kröp du på Kamelen?
– Ja?!? Svarade rekryten...

Då sa majoren.
– Nej, nej... Vi brukar ta kamelen in till stan menade jag!

:D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
ChaosX skrev:
Då sa majoren.
– Nej, nej... Vi brukar ta kamelen in till stan menade jag!

Kul? :3freak

Man är inte direkt frisk om amn begår tidelag. Förr var det mer vanligt då man hade närmare förhållande till djuren, men idag bör man spärras in om man känner sådana lustar. :zpy

Detta är oxå väldigt slkrämmande :skrämd :

Poliser skjuter för dåligt - avväpnas
På rikskriminalen har 139 poliser avväpnats. Enligt Svenska Dagbladet har de inte lyckats prestera godkänt skjutprov på ett och ett halvt år och får därför inte längre bära vapen när de rör sig bland allmänheten.
- Är man polis ska man ha avlagt skjutprov. Annars får man söka civil anställning, säger polisöverintendent Bert R Peterson till SvD.
De avväpnade poliserna arbetar bland annat på riksmordkommissionen, Palmeutredningen och rikskrims narkotikarotel.

750RR

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
K-Micke skrev:
Hmm, en massa frågor dyker upp.

1.Går bötesbeloppet på 8000:- oavkortat till grisen?
2.Vem skulle annars få pengarna?
3.Hur mycket hade polismannen betalat bonden för att INTE framkalla filmen?
4.Vad kommer grisen att göra för pengarna?
5.Blir grisen utfryst av dom andra grisarna nu?

1. Garanterat, men bonden kommer att lämna grisen på baconfabriken innan den bränt alla stålarna!

2. Blir väll bonden.. Efter att grisen är bacon.

3. Beloppet näms inte

4. Efter den otroiga chocken så kommer grisen att köpa loss sig själv. (eller det var plananen, innan den blev bacon).

5. Nej, däremot sågs grisen sitta i gyttjan och försöka tvätta sig ren, eftersom den kände sig så smutsig efter det grymma övergreppet. Den har numera gått med i stödorganisationen BaconBusters.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Öh. Första april eller?
Fy vad vidrigt

Stackars lilla nasse som fick med den polisen att göra.

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Äsch då, den stackars polisen har bara blivit lite förvirrad över att ha blivit kallad gris av allmänheten hela tiden som han har jobbat så han misstog sig lite! :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha