Polis krockade med MC

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Avarage skrev:
Någon skrev om en semestrande polis och 4 motorcyklister och i samma andetag att polisen är ute efter oss motorcyklister! Lite väl oseröst med tanke på att det de faktum vara kollegor (motorcyklister) till oss som blev skadade vilket kanske inte alltid är så lämpligt att ironisera över! För personen som skrev det kan väl knappast mena allvar!???

// Niklas
Riktar du dig till mig?, för jag skrev det, men jag kan inte förstå vad du skriver här tyvärr.
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Silwer skrev:
Riktar du dig till mig?, för jag skrev det, men jag kan inte förstå vad du skriver här tyvärr.

Vad jag avsåg var din kommentar om att "De är ute efter oss!" Tror du verkligen att svensk polis är ute efter oss och att det är därför som poliser som är på semester medvetet krockar med motorcyklister eller aspiranter medvetet svänger ut framför en motorcyklist eller var du ironisk?

// Niklas
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Avarage skrev:
Vad jag avsåg var din kommentar om att "De är ute efter oss!" Tror du verkligen att svensk polis är ute efter oss och att det är därför som poliser som är på semester medvetet krockar med motorcyklister eller aspiranter medvetet svänger ut framför en motorcyklist eller var du ironisk?

// Niklas
Jo det var surt ironiskt skrivet, det tråkiga enligt min mening var att det även i det fallet skulle utredas trots att det ju ser ganska solklart ut.
Dessa båda fall handlar ju om bilförare gjorde fel även om de nu råkade vara poliser.
 

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Böhmerland 600
Jag känner till de två personerna på hojjen. Mannen har blivit tvungen att amputera en fot. Tänk hur fort en bra dag kan sluta i en dålig dag..
Så jävla onödig olycka :mad:
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top