Miggen
Hortryckare
- Gick med
- 27 Jan 2025
- Hoj
- Yamaha Xj6, Zx6r, Gsxr 1000, R1
Äntligen återvänder du till mina trolltrådar, har saknat digBelysa…???
Sorry, men precis som alla inlägg du producerar klockan tre på morgonen så är även detta inlägg en kakafoni av osammanhängande ordbajs.
Vid det här laget tror jag att de flesta på SH förstår att du är hopplöst blåst. Men gör dig själv en tjänst och googla några av de saker du påstår att dina inlägg innehåller. Utbildning och ordförståelse skadar aldrig.
Och väx upp, för fan. Att skryta över att man kört ifrån farbror blå är ungefär lika pinsamt som att ragga hem en mormor från krogen.

"Och väx upp, för fan. Att skryta över att man kört ifrån farbror blå är ungefär lika pinsamt som att ragga hem en mormor från krogen"
Ska det här vara någon form av förolämpning eller vill du bara bjuda mig på skratt?

Du vet att det närmar sig va? Jag ser verkligen framemot att vi får en svensk på podiet detta år i IOM, lyssna inte på hatarna, du tar hem det här lätt som en plätt!

Jag kan lugna ditt lilla enerverade hjärta med att miggen bara har en tråd kvar att ta sig igenom denna säsong, håll ut, det är snart över