Polis, polis, potatoes...

Miggen

Hortryckare
Gick med
27 Jan 2025
Hoj
Yamaha Xj6, Zx6r, Gsxr 1000, R1
Belysa…???

Sorry, men precis som alla inlägg du producerar klockan tre på morgonen så är även detta inlägg en kakafoni av osammanhängande ordbajs.

Vid det här laget tror jag att de flesta på SH förstår att du är hopplöst blåst. Men gör dig själv en tjänst och googla några av de saker du påstår att dina inlägg innehåller. Utbildning och ordförståelse skadar aldrig.

Och väx upp, för fan. Att skryta över att man kört ifrån farbror blå är ungefär lika pinsamt som att ragga hem en mormor från krogen.
Äntligen återvänder du till mina trolltrådar, har saknat dig :hihi

"Och väx upp, för fan. Att skryta över att man kört ifrån farbror blå är ungefär lika pinsamt som att ragga hem en mormor från krogen"

Ska det här vara någon form av förolämpning eller vill du bara bjuda mig på skratt? :rofl

Du vet att det närmar sig va? Jag ser verkligen framemot att vi får en svensk på podiet detta år i IOM, lyssna inte på hatarna, du tar hem det här lätt som en plätt! :yoparty

Jag kan lugna ditt lilla enerverade hjärta med att miggen bara har en tråd kvar att ta sig igenom denna säsong, håll ut, det är snart över :tummenupp

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Hoj
TM en 250 19 suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
Belysa…???

Sorry, men precis som alla inlägg du producerar klockan tre på morgonen så är även detta inlägg en kakafoni av osammanhängande ordbajs.

Vid det här laget tror jag att de flesta på SH förstår att du är hopplöst blåst. Men gör dig själv en tjänst och googla några av de saker du påstår att dina inlägg innehåller. Utbildning och ordförståelse skadar aldrig.

Och väx upp, för fan. Att skryta över att man kört ifrån farbror blå är ungefär lika pinsamt som att ragga hem en mormor från krogen.
Men va fan Alatalo det kan väl vara gött med en å annan granny som omväxling 🤣

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Om du tror att jag tror på allt aftonbladet skriver tror du nog lite ganska jätte fel :lol Jag ställer mig fan tveksam till om man ens kan köra bil med benproteser men jag kanske har fel :va
Det går uppenbarligen bra att bli legendarisk stridspilot med benproteser, och i en Hurricane används fötterna betydligt mycket mer än i valfri bil: https://sv.wikipedia.org/wiki/Douglas_Bader

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Luftkyld, RWU-gaffel och twindämpare såklart...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det går att vara med i den absoluta toppen i rallycrossen trots att man är förlamad från ryggen och nedåt:

Det går att köra hoj i superbike med en arm och ben mindre med.

Kanske inte riktigt samma klass på körningen som Mats iofs.

Jim Profit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2005
Hoj
HD Road King Special -22 - Ducati Multistrada V4 Rally -23 - Suzuki GSX-R1000 -07
Haha, fick mig några goda skratt. Förstår inte varför folk blir upprörda på dig, läser in en del självironi i det du skriver. Man behöver inte ta allt på så stort allvar, inte bra för blodtrycket!.. 😁

Miggen

Hortryckare
Gick med
27 Jan 2025
Hoj
Det går att köra hoj i superbike med en arm och ben mindre med.

Kanske inte riktigt samma klass på körningen som Mats iofs.
Har haft våldsamma diskussioner med polare om huruvida man hellre blir av med ett ben eller en arm när man åker av, den där hårda jäveln drar en rejäl "hold my beer" :Bugar Jäkligt imponerande och inspirerande :tummenupp

Miggen

Hortryckare
Gick med
27 Jan 2025
Hoj
Haha, fick mig några goda skratt. Förstår inte varför folk blir upprörda på dig, läser in en del självironi i det du skriver. Man behöver inte ta allt på så stort allvar, inte bra för blodtrycket!.. 😁
Hehe jadu, ironin och sarkasmen i miggens inlägg verkar inte alltid hitta hem här på GS Gubbarnas Banforum :hihi Hjärt-kärlsjukdomar och deras avlivande av motorcyklister förtjänar nästan en egen tråd nu när du säger det :unsure: Misstänker dock att den tråden hade skickat några av våra favorit pingviner här direkt till minneslunden så får nog avstå :4skrika

Nyheter
BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show

Förra året firade Twin Club...

Harley-Davidson Euro Festival närmar sig 

8–11 maj smäller det – tiot...

Sveriges vägar blir bättre