Polisbilder!

RobRas

Guest
Inget olagligt att stå och tanka :va

Såg dom er köra in på macken?
Annars hade ni väl kört hojarna på släp dit för att tanka och inte hade en tanke på att köra på väg eller hur?

Tog 3-4min efter att vi stannade innan dom kom. Tror inte dom såg oss köra något (tur det :D ). Jag var den enda som inte erkände på plats. Vad jag vet så behöver inte ett fordon vara godkänt om det står parkerat. Får se vad som händer med mig...

Roligaste av allt var att en svart Retta kom och gjorde en stoppie när länsman skrev böter till mina kompisar :yoparty

Och som Joniz sa i efterhand; "Vi fick ju inte ens en ärlig chans att köra ifrån dom!"

Last edited:

Solid snake

Guest
Här är mitt bidrag från förra sommaren. Jag å kompisen tränade knäskrap på "lillamantorp" i sundsvall, dock inte så populärt. Så vi fick några papper men inga böter :D
Är väl inte olagligt att knäskrapa sålänge man inte kör för fort?

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jamen man börjar ju undra om de säger till en om det... Du vet, poliser kan släppa folk utan att ge dem böter fast de ska ha böter. :rolleyes:

kanske ansåg att det va vårdlöst att lära sig skrapa knäna på gatan sen är det nog svårt att mästa farten i en rodell lr på en sån sträcka såvidare du inte skrapar i ca en km hade visseligen vart coolt :D

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
Här är en bild från en polisinsats "hemmave"... Ser inte såå ansträngade ut att vara statligt anställd.. hehe

/J

Bifogat

• arbetande polis.JPG
    arbetande polis.JPG
    63 KB · Visningar: 997

Solid snake

Guest
kanske ansåg att det va vårdlöst att lära sig skrapa knäna på gatan sen är det nog svårt att mästa farten i en rodell lr på en sån sträcka såvidare du inte skrapar i ca en km hade visseligen vart coolt :D
Skrapa i 1km kan inte vara så svårt, bara släpp hojen i topphastighet så sköter den nog skrapandet själv ska du se. :tummenupp

blocket

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
Xjr 1300 å ett gammalt elände
Glömmde ta kort i dag.:huvet :huvet Bankrån i färjestaden på öland. Puttrade runt mitt bland dom k-pist försedda poliserna med en bil som skulle ombesiktigats för 2 veckor sedan:rolleyes: . Tur dom hade annat att göra

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Svettigt o vara polis.

Bifogat

• polis.JPG
    polis.JPG
    21.7 KB · Visningar: 670

sladden99

Har man inte vurpat, så fegar man...
Gick med
24 May 2003
Hoj
R1/KTM
orka med den här då den kostade en slant fick för mig att köra med race hojen förra sommaren en sommar kväll blev dyrt när dom parkerade en meter från mitt fram hjul när vi tankade i kungälv..men ska va glad dom strök en hel del typ alla lycktor och skit

but fuck i can afford it

Vad fick du böter för??
Antar att hojen va avställd?? Då kan du endast få böter för att du kör avställt, dvs fordonet får EJ framföras på väg å behöver då EJ uppfylla dom kraven som krävs på gata

fahrenheit

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2005
Hoj
zxr400 -91
finns massor av modeller som polisen kör... dom har väl iaf 5 olika i kalmar iaf.
bland annat en bmw som är jävligt sportig, inte ens sett den i några infoblad bland 08:eek:rna + en honda pan european! :D
Sen har vi juh civilhojarna som finns i alla möjliga märken...

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Kalmar polisen är på G, blev av med lappen för snart två månader sen... 18dagar kvar, sen JÄVLAR!

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
tja.....:näsblod

Bifogat

• DSC00051.JPG
    DSC00051.JPG
    37.7 KB · Visningar: 649

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Polisen har ett nytt hemligt vapen i jakten på MC-folk... utanpå ser det ut som en uråldrig husbil, men under skalet sitter en JAS 39 Gripen motor med jackad kolv och planad topp... stay alert! :yoparty

Bifogat

• DSC00029_001.JPG
    DSC00029_001.JPG
    51.8 KB · Visningar: 607

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Hamren iskall som vanligt:D Tuttar:tuttar skit i dom.. Ser ut som någon har olagligt bullerrör därborta:D

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...