sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Att ha en extern hårddisk borde ju vara rätt smart. Så fort du gör nåt så gömmer du den på nåt schysst ställe. Sen kan man vara lugn.
Noop för att ladda ner är lagligt. Dela ut copyrightskyddat material är olagligt.stavgren skrev:En fundering:
Om jag delar ut "I Robot - Proper DVD rip [XviD].avi" vilket egentligen är min heminspelade film där jag petar näsan i 2 timmar och APB laddar ner den, borde jag inte kunna stämma skjortan av dom då?
Mr K skrev:Noop för att ladda ner är lagligt. Dela ut copyrightskyddat material är olagligt.
Kan aldrig tänka mig att d vänder upp o ner på hela lägenheten bara för att de tror man har nån mer dator.mjukis skrev:Sportarn: Satt precis o tänkte på det. dö smidigt jue, fast ja vet inte hur grundligt dom letar igenom lägenheten...
precis .... men det e nu som gäller. Sen bli det andra bullar.Olsson skrev:Än så länge. Den nya lagen ändrar detta. Om jag har förstått rätt.
toca1 skrev:@ Katten,,,, vad har hänt???
SmacK skrev:Var det här i Göteborg det hände? har inte hört nått om det. bara om sthlm.
Thundercat skrev:Japp, här på Hisingen.
mjukis skrev:Honkie: Tanken har slagit mej många ggr, sett för mkt på film tror jag
Sportarn: Satt precis o tänkte på det. dö smidigt jue, fast ja vet inte hur grundligt dom letar igenom lägenheten...
sEiKo skrev:För dom som är oroliga, köp en till dator som ni gömmer i väggen eller nåt sen kopplar ni trådlöst nätverk mellan dom två och sen delar ni ut vad som finns på den gömda datorn.
flugan skrev:På djävulsön alltså. Det är säkert annan lagstiftning här på fastlandet.
Hade han hub å så eller var han frilansande fildelare?
fan va bra .... här är texten ...MHK skrev:
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |